Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, ψήφισε στην Εκάλη λίγο μετά τις δέκα το πρωί.
Έφτασε στο εκλογικό τμήμα της Εκάλης όπου ήταν εγγεγραμμένος προκειμένου να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα και αρκετός ήταν ο κόσμος που περίμενε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό να τον χαιρετίσει και να φωτογραφηθεί μαζί του.
Ο Στέφανος Κασσελάκης ψήφισε χρησιμοποιώντας το διαβατήριό του.
Μιλώντας για τη σημερινή ημέρα είπε: «Σήμερα είναι γιορτή της Δημοκρατίας επιλέγουμε τι και ποια Ευρώπη θέλουμε, έχει επιρροή η Ευρώπη στις ζωές μας, παροτρύνω όλους τους συμπολίτες μας να έρθουν και να πάρουν τη ζωή στα χέρια τους. Είμαι συγκινημένος και ευγνώμων για εμπιστοσύνη και αγάπη. Δεσμεύομαι ότι την εμπιστοσύνη του κόσμου δεν θα την προδώσω ποτέ».
