Η Νάντια Γιαννακοπουλου τόνισε πως το ΠΑΣΟΚ έχει όργανα και θα συζητηθούν τα πάντα, ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει θέμα αρχηγού είπε χαρακτηριστικά «όταν θα τα συζητήσουμε όλα, εννοούμε όλα».
Ακόμη τόνισε πως ο στόχος που είχε θέσει το ΠΑΣΟΚ ήταν η δεύτερη θέση με ισχυροποίησή του ποσοστού, με το δεύτερο να πραγματοποιείται καθώς «είχαμε άνοδο έστω και μικρή».
Μάλιστα δήλωσε με νόημα πως «κάποια στιγμή ήμασταν δεύτερο κόμμα, μετά το χάσαμε…».
