Κλίμα ανασχηματισμού επικρατεί τις τελευταίες ώρες στην κυβέρνηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει απανωτά ραντεβού στο Μαξίμου με κορυφαίους υπουργούς. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ήδη συναντηθεί με τον Γιώργο Γεραπετρίτη, τον Άκη Σκέρτσο, τον Κωστή Χατζηδάκη και τον Μάκη Βορίδη, ενώ λίγο μετά τις 6 το απόγευμα έφτασε στο Μαξίμου ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Η Νέα Δημοκρατία εξέλιξε 7 ευρωβουλευτές, αλλά δεν έπιασε τον πήχη του 33% που είχε θέσει ο πρωθυπουργός.
Πληροφορίες αναφέρουν πως ο πρωθυπουργός έχει ήδη συναντηθεί με τον Γιώργο Γεραπετρίτη, τον Άκη Σκέρτσο, τον Κωστή Χατζηδάκη και τον Μάκη Βορίδη, ενώ λίγο μετά τις 6 στο πρωθυπουργικό γραφείο έφτασε και ο Άδωνις Γεωργιάδης. Όπως εκτιμάται, ο πρωθυπουργός ανταλλάσσει απόψεις με τους υπουργούς για τα αίτια της ήττας στις Ευρωεκλογές, ενόψει των αποφάσεων που καλείται να λάβει.
Οι συναντήσεις αυτές γίνονται για να αναλυθούν τα αίτια της πτώσης του ποσοστού της ενόψει των αποφάσεων που καλείται να λάβει.
Τηλεδιάσκεψη του ΕΛΚ
Η αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος σε ευρωπαϊκό επίπεδο και η οργάνωση του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος ενόψει των διαδικασιών για την ανάδειξη ηγεσίας στην Κομισιόν θα βρεθεί στο επίκεντρο της τηλεδιάσκεψης κορυφής με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Το ΕΛΚ, παρά την άνοδο της ακροδεξιάς, κατάφερε να ενισχύσει τον αριθμό των ευρωβουλευτών του κατά δέκα. Επί τάπητος τίθεται και η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να επανεκλεγεί στην προεδρία της Κομισιόν η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.
Βέβαια με βάση όλα τα παραπάνω αποκτά ενδιαφέρον και η αυριανή τηλεοπτική συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη για το αν τελικά θα γίνει ανασχηματισμός και τι θα γίνει στο υπουργικό συμβούλιο την Παρασκευή.
