Στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, παρουσιάστηκε από τον αρμόδιο υπουργό Κωστή Χατζηδάκη μαζί με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης το σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση του Υπερταμείου, τον εκσυγχρονισμό των θυγατρικών του και τη σύσταση νέου Επενδυτικού Ταμείου.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου είχαν συγκεντρωθεί κάτω από το υπουργείο εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ, ανάμεσά τους ήταν και η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας. Αντιπροσωπεία τους ανέβηκε στο χώρο για να ενημερώσει τον υπουργό ότι θέλουν να γίνει μια συνάντηση μαζί του για να καταθέσουν τα αιτήματά τους, ενώ ήταν αρκετά εξοργισμένοι.
Από την πλευρά του ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε ότι «δεν είμαι σε πανηγύρι και θα τους δεχτώ».
Στα δικαστήρια βρέθηκαν οι εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ
Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, έδωσαν το παρών οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ, όπου εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα γιατί πλέον λήγει η προθεσμία για συνέχιση των συμβάσεων εργασίας στην επιχείρηση αυτή.
Παρόντες στα δικαστήρια ήταν τόσο ο Δημήτρης Κουτσούμπας όσο και η Ζωή Κωνσταντοπούλου, αλλά και εκπρόσωποι πάρα πολλών εργατικών σωματείων όλης της Αττικής και φυσικά οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ.
Εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα για τη συνέχιση της παραμονής τους στην εργασία τους, άλλα και ότι λήγει η προθεσμία των συμβάσεων εργασίας τους.
Σήμερα επί της ουσίας οι εργαζόμενοι, που είναι πάρα πολλοί, 950 οικογένειες, θέλουν να συνεχιστούν οι συμβάσεις και με τον νέο ιδιοκτήτη της ΛΑΡΚΟ. Αυτό επιδιώκουν και αναμένουν την απόφαση.
Στη συνέχεια ο κ. Κουτσούμπας δήλωσε: «Μετά και τη σημερινή μεγάλη κινητοποίηση των εργαζόμενων στη ΛΑΡΚΟ και τη νίκη που πέτυχαν -με παράταση της δυνατότητας να έχουν τις δουλειές τους και να βρίσκονται μέσα στη ΛΑΡΚΟ- η κυβέρνηση αυτό που οφείλει να κάνει αυτή τη στιγμή είναι να μην καταθέσει την κατάπτυστη τροπολογία, που φέρνει για την Πέμπτη όπως μάθαμε στη Βουλή, και να ανανεώσει τις συμβάσεις.
Αυτό είναι η μόνη δίκαιη λύση αυτή τη στιγμή. Αυτό είναι για το συμφέρον του τόπου, για το συμφέρον των εργαζομένων, για το συμφέρον όλων των Ελλήνων.
Απ’ αυτή τη σκοπιά το ΚΚΕ εκφράζει για άλλη μια φορά τη συμπαράστασή του, καλεί σε επαγρύπνηση, σε ετοιμότητα την εργατική τάξη, τον λαό όλης της χώρας, να είναι μπροστά σε όλες τις κινητοποιήσεις και σήμερα στο Υπουργείο Οικονομικών και την Πέμπτη στο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα. Να σημάνει ξεσηκωμός απ’ άκρη σ’ άκρη στην Ελλάδα, μέχρι να ανοίξει ξανά η ΛΑΡΚΟ, μέχρι η τσιμινιέρα να καπνίσει».
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανέφερε πως: «Οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ δικαιούνται να συνεχίσουν την εργασία τους, η υπηρεσία που παρέχουν είναι ζωτική για τη διατήρηση της ΛΑΡΚΟ για την ασφάλεια της περιοχής, για τη συντήρηση των οικογενειών τους.
Η Πλεύση Ελευθερίας, εγώ προσωπικά, η ευρωβουλευτής μας, όλοι μας η κοινοβουλευτική ομάδα είμαστε στο πλευρό των εργαζομένων. Τους καλούμε και τους προσκαλούμε μέσα στη Βουλή. Εκεί είναι το σπίτι τους. Εκεί που δεν πατάνε οι κυβερνητικοί βουλευτές».
Σε ανακοίνωση της η Νέα Αριστερά αναφέρει: «Κύριε Μητσοτάκη, αποσύρετε άμεσα την τροπολογία, δεσμευτείτε για την προστασία των θέσεων εργασίας και διαφυλάξτε το δημόσιο συμφέρον που περνά μέσα από την συνέχιση της λειτουργίας της στρατηγικής σημασίας βιομηχανίας για την χώρα μας».
Οι εργαζόμενοι κάλεσαν σε συγκέντρωση στο Υπουργείο Οικονομικών, με στόχο να μην κατατεθεί τροπολογία από την κυβέρνηση πριν καν εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα.
