Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Χ (πρώην Twitter), ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε γνωστό ότι κατέθεσε τη δήλωση πόθεν έσχες του, εκτοξεύοντας παράλληλα τα «βέλη» του κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Προς τα δημοσιογραφικά κοράκια του Μαξίμου: Η δήλωση του πόθεν έσχες μου έχει υποβληθεί στις 30/6, ως όφειλα», αναφέρει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Στέφανος Κασσελάκης.
Προς τα δημοσιογραφικά κοράκια του Μαξίμου: Η δήλωση του πόθεν έσχες μου έχει υποβληθεί στις 30/6, ως όφειλα.
Κυβερνηθείτε τώρα από έναν Πρωθυπουργό ο οποίος έχει τρία χρόνια να υποβάλει πόθεν έσχες και κρατάει κλειστή την πλατφόρμα για τη δική του δήλωση.
Όσο για τις…
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) July 4, 2024
«Κυβερνηθείτε τώρα από έναν Πρωθυπουργό ο οποίος έχει τρία χρόνια να υποβάλει πόθεν έσχες και κρατάει κλειστή την πλατφόρμα για τη δική του δήλωση», σχολιάζει και προσθέτει: «Όσο για τις προηγούμενες δηλώσεις του: Αδήλωτο ακίνητο (Βολταίρου), αδήλωτη off shore και 40 ακίνητα με τον μισθό του βουλευτή».
Υπενθυμίζεται ότι συνεδριάζει σήμερα η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ με πολλά μέτωπα να είναι ανοιχτά.
