Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, συναντιέται σήμερα με τους εργαζόμενους της εφημερίδας «Αυγής» ώστε να γίνει συζήτηση για τον κλείσιμο του καθημερινού φύλου και τον εξορθολογισμό των οικονομικών της «Αυγής» αλλά και ραδιοφωνικό σταθμού «Στο Κόκκινο». Η συνάντηση αναμένεται να γίνει σε έντονο κλίμα που δημιουργήθηκε την προηγούμενες μέρες.
Την Πέμπτη εργαζόμενοι στην «Αυγή» πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην Κουμουνδούρου και μοίραζαν φυλλάδια σε όλα τα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ διαμαρτυρόμενοι για το κλείσιμο του καθημερινού φύλλου της εφημερίδας.
Κάποιοι από τους εργαζόμενους είπαν στον κ. Κασσελάκη: «πήρες μια απόφαση χωρίς να μας συναντήσεις, ελήφθη μια απόφαση ερήμην μας, είμαστε πολύ δυσαρεστημένοι» με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να παραδέχεται το λάθος του αλλά να αντιτείνει: «δεν έχουμε τα χρήματα για να πληρώσουμε την εκτύπωση του καθημερινού φύλλου της Αυγής».
Οι εργαζόμενοι του είπαν ακόμα ότι το πρώτο μήνυμα που έλαβε όταν εξελέγη ήταν από τον εκπρόσωπο των εργαζομένων για να τους συναντήσει. «Αντί γι’ αυτό μας ανακοινώθηκε με τον τρόπο αυτό σε έξι εργαζόμενους ότι κλείνει η Αυγή», είπαν με πικρία.
Ο κ. Κασσελάκης τους είπε ότι κανείς δεν έχει απολυθεί και οι εργαζόμενοι της Αυγής είναι απλήρωτοι όπως όλοι στην Κουμουνδουρου αλλά και ότι έχει παροτρύνει βουλευτές να συνεισφέρουν στην διάσωση της Αυγής λέγοντας ότι «το δικό μου κομμάτι το έκανα. Η αναστολή της εκτύπωσης του καθημερινού φύλλου δεν σημαίνει ότι απολύεται κανείς».
