«Ο κ. Κασσελάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με την κυρία Συρεγγέλα προκειμένου να της ζητήσει συγγνώμη για τον κ. Πολάκη. Η συγγνώμη του κ. Κασσελάκη ήταν υποκριτική, αφού λίγα λεπτά πριν ο κ. Πολάκης με νέα ανάρτησή του επέμεινε στη χθεσινή χυδαία συμπεριφορά του».
Αυτή ήταν η αντίδραση πηγών της ΝΔ στο τηλεφώνημα του Στέφανου Κασσελάκη, ο οποίος προσπάθησε να απολογηθεί για την συμπεριφορά του Παύλου Πολάκη.
«Αν θέλει πραγματικά ο κ. Κασσελάκης να κάνει κάτι, ας διαγράψει τον κ. Πολάκη, αντί να κάνει το συνήγορό του τηλεφωνικώς για λογαριασμό του».
