Ζ. Ράπτη: Πάνω από 45 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη της καινοτομίας και της έρευνας

31
Ιούλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Επίσκεψη στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών πραγματοποίησε η υφυπουργός Ανάπτυξης, Ζωή Ράπτη.

Όπως αναφέρει η υφυπουργός σε σημερινή ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Χθες επισκέφθηκα το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, ένα ιστορικό ίδρυμα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης και λειτουργεί για περισσότερα από 180 χρόνια στη χώρα μας, με εμβληματικές ερευνητικές υποδομές και με σπουδαία προσφορά σε πολλούς επιστημονικούς τομείς, όπως την Αστρονομία, την Αστροφυσική, τις εφαρμογές του Διαστήματος, το Περιβάλλον, την Ενέργεια και τη Μετεωρολογία, σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

Παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας για την ανάπτυξη της καινοτομίας και της έρευνας, έχουμε ήδη εξασφαλίσει χρηματοδότηση άνω των 45 εκατ. ευρώ, από το Ταμείο Ανάκαμψης, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, προκειμένου το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών να συνεχίσει το σημαντικό έργο του.

Θερμά συγχαρητήρια στο Διοικητικό Συμβούλιο, τους ερευνητές, τα στελέχη και τους εργαζόμενους του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών για το υψηλού επιπέδου έργο που επιτελούν».

 

 

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ