Κασσελάκης και Ανδρουλάκης συνεχάρησαν τον Απόστολο Χρήστου για την επιτυχία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες

2
Αύγουστος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Mε αναρτήσεις στα Social Media ο Στέφανος Κασσελάκης και ο Νίκος Ανδρουλάκης συνεχάρησαν τον Απόστολο Χρήστου για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ γράφει χαρακτηριστικά:

Προχθές για εκατοστά του δευτερολέπτου έμεινες εκτός βάθρου. Σήμερα η σημαία μας υψώθηκε ξανά στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες με την επιτυχία σου. Συγχαρητήρια Απόστολε! Όχι μόνο για τη διάκριση, αλλά γιατί μας έδειξες ότι μπορεί να πέφτουμε στη ζωή μας, αλλά πάντα πρέπει να σηκωνόμαστε και να προσπαθούμε πάλι.

Από την άλλη ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ανέρτησε:

 

Ο Απόστολος Χρήστου έγραψε ιστορία! Θερμά συγχαρητήρια για το ασημένιο μετάλλιο στα 200m ύπτιο! Στην καρδιά όλων μας ο Απόστολος φορά στο στήθος και το μετάλλιο για τα 100m.

 

 

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ