Mε αναρτήσεις στα Social Media ο Στέφανος Κασσελάκης και ο Νίκος Ανδρουλάκης συνεχάρησαν τον Απόστολο Χρήστου για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.
Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ γράφει χαρακτηριστικά:
Προχθές για εκατοστά του δευτερολέπτου έμεινες εκτός βάθρου. Σήμερα η σημαία μας υψώθηκε ξανά στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες με την επιτυχία σου. Συγχαρητήρια Απόστολε! Όχι μόνο για τη διάκριση, αλλά γιατί μας έδειξες ότι μπορεί να πέφτουμε στη ζωή μας, αλλά πάντα πρέπει να σηκωνόμαστε και να προσπαθούμε πάλι.
Προχθές για εκατοστά του δευτερολέπτου έμεινες εκτός βάθρου.
Σήμερα η σημαία μας υψώθηκε ξανά στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες με την επιτυχία σου.
Συγχαρητήρια Απόστολε! Όχι μόνο για τη διάκριση, αλλά γιατί μας έδειξες ότι μπορεί να πέφτουμε στη ζωή μας, αλλά πάντα πρέπει να… pic.twitter.com/yYtlfqjkXo— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) August 1, 2024
Από την άλλη ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ανέρτησε:
Ο Απόστολος Χρήστου έγραψε ιστορία! Θερμά συγχαρητήρια για το ασημένιο μετάλλιο στα 200m ύπτιο! Στην καρδιά όλων μας ο Απόστολος φορά στο στήθος και το μετάλλιο για τα 100m.
Ο Απόστολος Χρήστου έγραψε ιστορία! Θερμά συγχαρητήρια για το ασημένιο μετάλλιο στα 200m ύπτιο! Στην καρδιά όλων μας ο Απόστολος φορά στο στήθος και το μετάλλιο για τα 100m. #Olympics pic.twitter.com/y7wo7hX9fw
— Nikos Androulakis (@androulakisnick) August 1, 2024
