Ο Υφυπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κώτσηρας, παρευρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη με αφορμή την έναρξη του νέου Εκκλησιαστικού Έτους.
Σε ανακοίνωση ανέφερε αρχικά: «Είναι μεγάλη χαρά που ξαναβρέθηκα στην Κωνσταντινούπολη με την ευκαιρία της έναρξης του Εκκλησιαστικού Έτους, μίας ιδιαίτερα σημαντικής ημέρας για την Ορθοδοξία. Συμμετείχα στις θρησκευτικές τελετές της Ινδίκτου κατά τις οποίες χοροστάτησε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος και οι Αρχιερείς του Θρόνου.
Πρόσθεσε πως είχε την ευλογία να γίνει δεκτός από τον Οικουμενικό Πατριάρχη, κ.κ. Βαρθολομαίο, έναν πνευματικό ηγέτη διεθνούς εμβέλειας που με το σπουδαίο έργο και τις αξιοσημείωτες πρωτοβουλίες του έχει αναδείξει την Ορθοδοξία σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, επανέλαβε τον αμέριστο σεβασμό και τη στήριξη της Ελληνικής Πολιτείας στο θεάρεστο έργο που επιτελεί το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Κλείνοντας είπε: «Είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με εκπροσώπους του Συνδέσμου Υποστήριξης Ρωμαίικων Κοινοτικών Ιδρυμάτων, καθώς και με εκπροσώπους εκπαιδευτικών φορέων, με τους οποίους είχα εποικοδομητικές συνομιλίες για τα θέματα που τους απασχολούν και διαπιστώθηκε ότι με τη συνδρομή της ελληνικής πολιτείας έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην επίλυσή τους. Τέλος, επισκέφθηκα, παρουσία του Γενικού Πρόξενου κ. Κωνσταντίνου Κούτρα, το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη και συζήτησα με τα στελέχη του θέματα που άπτονται των παρεχόμενων υπηρεσιών».
Επίσκεψη Υφυπουργού Εξωτερικών Γιώργου Κώτσηρα @giorgoskotsiras στην Κωνσταντινούπολη
🔗 https://t.co/wdBJSXJdDM pic.twitter.com/MEr8KiqoyP
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) August 31, 2024
