Συνάντηση ΥΜΑΘ και Υφυπουργού Παιδείας για την αναβάθμιση των σχολείων στη Μακεδονία και τη Θράκη

Ο κ. Γκιουλέκας και η κ. Μακρή συζήτησαν για την πορεία υλοποίησης της εθνικής στρατηγικής για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας
5
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Για την αναβάθμιση των σχολείων της Μακεδονίας και της Θράκης, την πορεία υλοποίησης της εθνικής στρατηγικής για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και την εφαρμογή του νέου κανονισμού λειτουργίας των σχολείων συζήτησαν οι υφυπουργοί Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) Κώστας Γκιουλέκας και Παιδείας Ζέττα Μακρή, στη διάρκεια συνάντησης που είχαν στο Διοικητήριο.

Οι δυο υφυπουργοί επισήμαναν ότι η Παιδεία είναι εθνική υπόθεση, πολύτιμο εργαλείο προόδου της κοινωνίας και αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση για το μέλλον της χώρας. Σημείωσαν, ακόμα, ότι η ποιοτική αναβάθμισή της αποτελεί βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης και δεσμεύτηκαν πως θα έχουν εποικοδομητική συνεργασία για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών στη Μακεδονία και τη Θράκη.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ