Άρση ασυλίας της Ακρίτας μετά την μήνυση της Μαρέβας Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη

Αιτία για την κατάθεση της μήνυσης αποτέλεσε ανάρτηση της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στα social media κατά της συζύγου του πρωθυπουργού
10
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με ευρύτατη πλειοψηφία 264 «υπέρ» ήρε η Ολομέλεια του κοινοβουλίου την ασυλία της κυρίας Ελένας Ακρίτα μετά από μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που κατέθεσε εναντίον της η κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη.

Αιτία για την κατάθεση της μήνυσης αποτέλεσε ανάρτηση της κυρίας Ακρίτα στα social media κατά της συζύγου του πρωθυπουργού. Η ανάρτηση μάλιστα είχε προκαλέσει την αντίδραση του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος σχολίασε μεταξύ άλλων πως «η Μαρέβα έχει στοχοποιηθεί βάναυσα για έναν και μόνο λόγο. Γιατί είναι γυναίκα μου και έτσι θεωρούσαν κάποιοι ότι θα μου έκαναν ζημιά».

Κατά την συζήτηση του δικαστικού αιτήματος άρσης της βουλευτικής ασυλίας στην Ολομέλεια η κυρία Ακρίτα ζήτησε από τους βουλευτές να ψηφίσουν υπέρ της άρσης, επέμεινε στους ισχυρισμούς ενώ υποστήριξε πως η κυρία Γκραμπόφσκι πρέπει να αποφασίσει “εάν είναι πολιτικό πρόσωπο ή ιδιώτης”.

Από την άλλη πλευρά, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Θάνος Πλεύρης χαρακτήρισε την τοποθέτηση της κυρίας Ακρίτα υποκριτική και πρόσθεσε «ως πολιτικοί μπορούμε να συγκρουόμαστε, αφήνοντας όμως εκτός της οικογένειες μας».

ΟΗΕ: Ηχηρή παρέμβαση της Ελλάδας για το Κυπριακό – Ζητεί την πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων 541 και 550

Την ανάγκη για απόλυτο σεβασμό του διεθνούς δικαίου και…

Το Φιάσκο της Αριστερής Συμπαράταξης, το Ρήγμα στη ΝΔ και ο Αφελληνισμός των Ξενοδοχείων

Τετάρτη πρωί, 24 Ιουνίου 2026. Όσο το κυβερνητικό επικοινωνιακό…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ