Από το αριστερό (προφίλ) τη βγήκε ο Παύλος Πολάκης στον Στέφανο Κασσελάκη, που με ανάρτησή του τόνισε: «Κι εγώ εδώ είμαι».
Ο κ. Πολάκης επιχείρησε με ασπρόμαυρη φωτογραφία προφίλ να κάνει μια ανάρτηση ανάλογη αυτής του έκπτωτου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ που λίγες ώρες πριν έκανε προαναγγελία υποψηφιότητας με το σύνθημα #Ειμαι_Εδω αφήνοντας αιχμές για την έλλειψη σοβαρής συζήτησης. «Καμιά σοβαρή κουβέντα θα πούμε;» είναι το ερώτημα που απευθύνει.
«Εγώ έχω βάλει υποψηφιότητα. Άλλος;» γράφει ο βουλευτής Χανίων.
Ο ίδιος ρωτά αν τα μέλη του κόμματος θα εγγυηθούν την ενωτική πορεία σταματώντας τις διχαστικές τοποθετήσεις ένθεν κακείθεν, αν θα γίνει συζήτηση για ξεκάθαρο προγραμματικό λόγο και τι χαρακτήρα θα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ που θα προκύψει μετά τις εκλογές.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Παύλου Πολάκη:
ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ !!
Παρακάτω….
1) Εγώ έχω βάλει υποψηφιότητα.
-Θα εγγυηθούμε την ενωτική πορεία σταματώντας τις διχαστικές τοποθετήσεις ένθεν κακείθεν;
-Θα συζητήσουμε για ξεκάθαρο προγραμματικό λόγο σε σύγκρουση με τη διαπλοκή, για αναδιανομή υπερ. της εργασίας, με ξεκάθαρες κόκκινες γραμμές στην εξωτερική πολιτική, με δημόσιο έλεγχο σε μια τράπεζα τη ΔΕΗ και το ένα διυλιστήριο ,με προστασία δανειοληπτών και πρώτης κατοικίας, με ισχυρό κοινωνικό κράτος;
-Θα ξεκαθαρίσουμε πως δεν θέλουμε ένα ΣΥΡΙΖΑ μικρό και περιθωριακό ή χρήσιμο συμπλήρωμα σε ελεγχόμενες κεντροαριστερές λύσεις ΑΛΛΑ ένα ΣΥΡΙΖΑ κορμό της προοδευτικής παράταξης με ισχυρές κοινωνικές συμμαχίες που θα αποτελέσει την εναλλακτική ΛΥΣΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, στο σύστημα Μητσοτάκη που κλείνει τον κύκλο του;;;
