Στο περιθώριο των εργασιών της 79ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης συναντήθηκε με την Πρόεδρο της Διεθνούς Επιτροπής Ερυθρού Σταυρού Mirjana Spoljaric.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην ανθρωπιστική κρίση στη Μέση Ανατολή και στην ανάληψη από την Ελλάδα της θέσης του μη μόνιμου μέλους του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ για τη διετία 2025-2026.
Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκαν οι τρόποι ενίσχυσης της συνεργασίας τόσο σε σχέση με την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας στη Γάζα, όσο και σε σχέση με τη διευκόλυνση του έργου του Ερυθρού Σταυρού.
#UNGA79
FM G.Gerapetritis during his meeting with the President of the International Committee of the Red Cross @ICRC Mirjana Spoljaric Egger confirmed that 🇬🇷, as an elected #UNSC member for the 2025-2026 term, will continue to strongly support #ICRC work. pic.twitter.com/ewafAPfvyF— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) September 24, 2024
Ο κ. Γεραπετρίτης τόνισε ότι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της Ελλάδας στο Συμβούλιο Ασφαλείας είναι ο σεβασμός του Διεθνούς Δικαίου, συμπεριλαμβανομένου του ανθρωπιστικού Δικαίου, πεδίο στο οποίο ο Ερυθρός Σταυρός διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο.
