Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επικοινώνησε τηλεφωνικά με τους πρώην πρωθυπουργούς και στελέχη της ΝΔ , Αντώνη Σαμαρά και Κωνσταντίνο Καραμανλή. Πρόκειται για μια κίνηση ενότητας για την Νέα Δημοκρατία με αφορμή την συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυση του κόμματος.
Είναι η πρώτη φορά που υπάρχει μεταξύ τους επικοινωνία μετά τον Ιούλιο και την εκδήλωση που είχε γίνει στο Πολεμικό Μουσείο, κατά την οποία οι δύο πρώην πρόεδροι της ΝΔ είχαν ασκήσει κριτική στα πεπραγμένα της κυβέρνησης ήταν. Σύμφωνα με την Καθημερινή, οι επικοινωνίες έγιναν σε καλό κλίμα.
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην εκδήλωση της Παρασκευής και στο υπουργικό συμβούλιο, λέγοντας πως «θα πάμε για να τιμήσουμε τα 50 χρόνια της ΝΔ, κάνοντας τη δύναμη του χθες αποτέλεσμα στο σήμερα, ελπίδα για το αύριο, σε μια ωραία επετειακή εκδήλωση».
