Συμπληρώνονται 50 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή με την εορταστική εκδήλωση να πραγματοποιείται απόψε το βράδυ στην ιστορική έδρα της Ρηγίλλης.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες από το «ραντεβού ενότητας» φαίνεται ότι θα απουσιάσουν οι δύο πρώην πρωθυπουργοί Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς. Οι δύο άνδρες φαίνεται να έχουν έρθει σε επικοινωνία μεταξύ τους και να αποφάσισαν από κοινού να μην παρευρεθούν.
Από την πλευρά του Μεγάρου Μαξίμου λένε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε αυτό που έπρεπε με την επί προσωπικού τηλεφωνική πρόσκληση.
Η γιορτή για τα 50 χρόνια
Λίγο μετά τις οκτώ το βράδυ ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να ανέβει στην ειδική εξέδρα που θα έχει στηθεί μπροστά από το κτίριο στον αριθμό «18». Εκεί ήταν για 35 χρόνια τα κεντρικά γραφεία της ΝΔ τα οποία συνδέθηκαν με ορισμένες από τις πιο κρίσιμες στιγμές της μεταπολίτευσης, προτού η Νέα Δημοκρατία για λόγους οικονομικής διαχείρισης πάρει τον δρόμο για τη Συγγρού και αργότερα για την Πειραιώς.
Έντονα ιστορικά στοιχεία θα έχει η σημερινή εκδήλωση με τον πυρσό παρόντα, ενώ το μπαλκόνι του κτιρίου, στο οποίο γιορτάστηκαν νίκες, αλλά παράλληλα καταγράφηκαν και ιστορικές ήττες, αναμένεται να είναι σημαιοστολισμένο. Η Νέα Δημοκρατία είναι το πιο ανθεκτικό κόμμα της μεταπολίτευσης, παραμένοντας εδώ και πενήντα χρόνια σε τροχιά εξουσίας.
