Η γραμματέας της ΠΕ της ΝΔ και βουλευτής Δυτικής Αθήνας, Μαρία Συρεγγέλα, έστειλε μήνυμα ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, τονίζοντας τη σημασία της ανοιχτής συζήτησης για τα ζητήματα ψυχικής υγείας, ειδικά στους νέους. Η 10η Οκτωβρίου, που γιορτάζεται παγκοσμίως ως η μέρα ψυχικής υγείας, υπενθυμίζει την ανάγκη αντιμετώπισης των προβλημάτων ψυχικής υγείας χωρίς ταμπού και στίγμα, προωθώντας την πρόληψη, την υποστήριξη και την κατανόηση.
Από το στίγμα στη συζήτηση
Αναπολώντας τη δική της σχολική εμπειρία, η Μαρία Συρεγγέλα ανέφερε: «Όταν ήμουν μαθήτρια, τα θέματα ψυχικής υγείας ήταν σαν στίγμα, τα κρύβαμε». Σήμερα όμως, τόνισε ότι η κοινωνία έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου: «Τώρα πια δεν φοβόμαστε να τα συζητάμε και αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κατάκτηση της εποχής μας». Το μήνυμά της αυτό απευθυνόταν στους μαθητές και τις μαθήτριες της εθελοντικής δράσης «YouSmile» από τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», οι οποίοι συμμετείχαν στο «1ο Φεστιβάλ Υγείας – No Stigma Festival».
Η προσωπική της εμπειρία ως μητέρα
Επιπρόσθετα, η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ και βουλευτής Δυτικής Αθήνας, άφησε για λίγο την ιδιότητα της πολιτικού και με την ιδιότητά της ως μητέρα δύο έφηβων αγοριών, προέτρεψε τα παιδιά, να σπάσουν τον κύκλο της σιωπής και για οτιδήποτε τα προβληματίζει να μη φοβούνται να μιλήσουν ανοικτά στους γονείς τους.
Στόχος του Φεστιβάλ
Το «No Stigma Festival» διοργανώθηκε από την Εθελοντική Ομάδα Νέων, «Youth Team», του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», με τη στήριξη του υπουργείου Υγείας. Κύριος στόχος του ήταν η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τα προβλήματα ψυχικής υγείας των νέων και, κυρίως, η εξάλειψη του κοινωνικού στίγματος που συνδέεται με αυτά.
