Ο πραγματικός λόγος της επίθεσης του Κυριάκο Μητσοτάκη στον Αντώνη Σαμαρά «βρίσκεται στα “ήρεμα νερά” με την Τουρκία» αναφέρουν σε δήλωσή τους, συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού Α. Σαμαρά, με αφορμή τη σημερινή τοποθέτηση του πρωθυπουργού στη Βουλή.
Ειδικότερα, στη δήλωση των συνεργατών αναφέρεται πως ο κ. Σαμαράς παραμένει σταθερός στη θέση του για τη σκευωρία της υπόθεσης Novartis, σημειώνοντας πως «θα πάει όλους τους υπεύθυνους μέχρι τέλος». Ωστόσο, τονίζεται ότι ο πραγματικός λόγος της επίθεσης Μητσοτάκη είναι οι εντεινόμενες προκλήσεις της Τουρκίας, όπως η πρόσφατη Navtex που αρνείται την υφαλοκρηπίδα της Κάσου, της Λέσβου και της Χίου.
Συγκεκριμένα οι συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού αναφέρουν:
«Είναι προφανές ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιτίθεται στον κ. Σαμαρά όχι επειδή χαιρέτησε τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που έτυχε να καθίσει δίπλα του σε δημόσια εκδήλωση… Άλλωστε η δήλωση του κ. Σαμαρά για τη σκευωρία Novartis, ότι θα πάει όλους τους υπεύθυνους “μέχρι τέλος”, ισχύει στο ακέραιο.
Ο πραγματικός λόγος βρίσκεται στα “ήρεμα νερά” με την Τουρκία που διαταράσσονται καθημερινά πλέον, μέσα από αλλεπάλληλες προκλήσεις. Όπως αυτή μόλις τώρα, με τη νέα Navtex της Τουρκίας. Που μας ανακοίνωσε ότι όχι μόνον η Κάσος, αλλά ούτε η Λέσβος, ούτε και η Χίος έχουν υφαλοκρηπίδα!
Ας ασχοληθούμε λοιπόν με τα σοβαρά, στα σύνορά μας. Χωρίς άλλους επικίνδυνους πραγματικά χαριεντισμούς, βραχύβια “σύμφωνα φιλίας” και υποκλίσεις».
