Εκτός Νέας Δημοκρατίας τέθηκε ο Αντώνης Σαμαράς μετά τη συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής, στην οποία κάνει νέα αναφορά στα εθνικά θέματα, ζητώντας παραιτήσεις.
Η διαδικασία της διαγραφής του πρώην πρωθυπουργού από τη Νέα Δημοκρατία προχωρά κανονικά μετά τη σχετική απόφαση του πρωθυπουργού.
Η Επιτροπή στη συνέχεια αναμένεται να συνεδριάσει και να αποφασίσει. Η απόφαση φυσικά θα πάει στα χέρια του κ. Μητσοτάκη, ο οποίος με τη σειρά του θα στείλει την επιστολή με την απόφαση της επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας στον πρόεδρο της Βουλής, κάτι που σύμφωνα πληροφορίες αναμένεται να γίνει τη Δευτέρα.
