Ό. Γεροβασίλη: Είμαι αντίθετη με τις απόψεις του κ. Σαμαρά για την εξωτερική πολιτική

Εμείς είμαστε υπέρ των ανοιχτών διαύλων, υπέρ του διαλόγου.
17
Νοέμβριος
2024
Κασσελάκη

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Αυτή η μεγάλη νευρικότητα στη Νέα Δημοκρατία, με αιχμή, με καρδιά τα εθνικά ζητήματα της χώρας, δεν είναι καλό σημάδι. Είναι εξαιρετικά ανησυχητικό» τόνισε η Αντιπρόεδρος της Βουλής Όλγα Γεροβασίλη το βράδυ του Σαββάτου (16/11) μιλώντας στην ΕΡΤ αναφερόμενη στη διαγραφή Σαμαρά από τη Νέα Δημοκρατία.

 

Στο ίδιο πλαίσιο, η κυρία Γεροβασίλη σχολίασε: “Ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε να κάνει στροφή προς το κέντρο, ωστόσο σε μια άλλη εποχή, το 2018, επέλεξε την εθνικιστική ατζέντα του κ. Σαμαρά, του κ. Βορίδη, του κ. Γεωργιάδη, προκειμένου να κατηγορήσει τον ΣΥΡΙΖΑ για εθνική μειοδοσία για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Δεν δίστασε ποτέ να χρησιμοποιήσει τα εθνικά ζητήματα για ίδιον πολιτικό όφελος. Δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει ακροδεξιά ρητορική, να μιλήσει για ανθρώπους που δεν έχουν πατριωτισμό, για τα ζητήματα της άμυνας, της μετανάστευσης, της φύλαξης των συνόρων κ.ά.”.

 

“Είμαι αντίθετη με τις απόψεις του κου Σαμαρά για την εξωτερική πολιτική. Εμείς είμαστε υπέρ των ανοιχτών διαύλων, υπέρ του διαλόγου. Ενός διαλόγου, όμως, με κόκκινες γραμμές, όπως ήταν παγίως χαραγμένες απ’ την εθνική πολιτική και καμιά κυβέρνηση δεν τις έχει παραβιάσει, για τη μία και μόνη διαφορά που έχουμε με την Τουρκία, την υφαλοκρηπίδα” ανέφερε στη συνέχεια σχετικά με τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

 

Ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η κυρία Γεροβασίλη αναφέρθηκε στην παραίτηση του Γενικού Διευθυντή του Υπουργείου Εξωτερικών, λέγοντας ότι “παραιτήσεις από διευθυντική θέση του ΥΠΕΞ δεν είναι ποτέ κάτι απλό” ενώ καταλόγισε στον Κυριάκο Μητσοτάκη “ΙΧ εξωτερική πολιτική” και ελλειπή ενημέρωση. “Έχουμε ενημερωθεί για κινήσεις, για συζητήσεις κλπ. από το διεθνή Τύπο και όχι από την ενημέρωση που οφείλει να γίνεται από την κυβέρνηση” ανέφερε χαρακτηριστικά η Όλγα Γεροβασίλη και θύμισε ότι “ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε ομιλία στον ΟΗΕ χωρίς να αναφερθεί στο Κυπριακό”.

 

Μιλώντας τέλος για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, η Όλγα Γεροβασίλη τόνισε: “Είμαστε αποφασισμένοι να υποστηρίξουμε την ιστορία μας, την άποψή μας, την ιδεολογία μας. Εμείς δεν πιστεύουμε ότι τελειώσαν οι ιδεολογίες. Αντισταθήκαμε σε όλη αυτή την προσπάθεια άλωσης του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, με στόχο τη διάλυσή του. Βεβαίως πληγωθήκαμε, αλλά είμαστε εδώ”.

 

Ως “επώδυνη” χαρακτήρισε την προηγούμενη χρονιά η κυρία Γεροβασίλη μιλώντας για μια “οργανωμένη επίθεση” κατά του κόμματος. “Δείτε πόσο πολύ στηρίζει τον Στέφανο Κασσελάκη ο Άδωνις Γεωργιάδης” υπογράμμισε και πρόσθεσε: “Σήμερα, ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε μια δήλωση από τα σκουπίδια της πολιτικής. Τυμβωρυχία για την τραγωδία στο Μάτι απ’ την πιο σκληρή προπαγάνδα του αντιΣΥΡΙΖΑ μετώπου. Για να καταλάβουμε τι σχέση μπορεί να είχε ο Στέφανος Κασσελάκης με τον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κι αν το σχέδιό του ήταν ή δεν ήταν οργανωμένο”.

Τέλος εποχής στον ΠΑΟΚ: Μετά τους Λόβρεν και Βολιάκο, αποχαιρέτησε και τον Ζόαν Σάστρε

Σε μια ακόμη αποδέσμευση ποδοσφαιριστή προχώρησε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ,…

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ