Χρ. Αλεξοπούλου: Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!

Η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω στην τοξικότητα
17
Νοέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Ανθέλληνα» χαρακτηρίζει η βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ, Χριστίνα Αλεξοπούλου, τον Αντώνη Σαμαρά, μία ημέρα μετά την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη να διαγράψει από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας τον  πρώην πρωθυπουργό.
Με νωπή, ακόμα, τη διαγραφή Σαμαρά από τη ΝΔ, η κυρία Αλεξοπούλου, η οποία έχει διατελέσει και υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μίλησε και για «τοξικότητα», την οποία εμφανέστατα απέδωσε στον πρώην πρωθυπουργό και τις τοποθετήσεις του. Έγραψε συγκεκριμένα στο Twitter: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί! #Σαμαράς όμως ένας! Η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω στην τοξικότητα».

ΕΚΤΑΚΤΟ: Προ των Πυλών η Συμφωνία Κατάπαυσης του Πυρός μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου

Το Ισραήλ και ο Λίβανος βρίσκονται πλέον ένα βήμα…

Συγκίνηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης: Παραδόθηκε στη μητέρα του Βαγγέλη Γιακουμάκη το πτυχίο του

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ