Με ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της ΝΔ ετέθη εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος ο πρώην πρόεδρός του και πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.
Η Επιτροπή Δεοντολογίας συνεδρίασε υπό την προεδρία του Γιάννη Τραγάκη, με μέλη τους Σταύρο Καλαφάτη, Κώστα Τσιάρα, Θανάση Δαβάκη, Θεόδωρο Καράογλου. Δεν υπήρξαν ενστάσεις, ενώ δεν έγινε ιδιαίτερη συζήτηση. Η απόφαση παραπέμπεται στο γραφείο του προέδρου της ΝΔ και αύριο θα διαβιβαστεί η απόφαση στον Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα.
«Η συζήτηση περί Σαμαρά έκλεισε – Προχωράμε μπροστά»
Με επίδειξη ενότητας και συσπείρωσης και με το βλέμμα στραμμένο προς τα εμπρός επιχειρεί να ξεπεράσει η κυβέρνηση και η Νέα Δημοκρατία τις όποιες αναταράξεις δημιουργεί η διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά. «Η συζήτηση περί Σαμαρά έκλεισε», ήταν το μήνυμα που εξέπεμπε χθες το βράδυ το Μέγαρο Μαξίμου, μετά από ένα 48ωρο όπου μια σειρά υπουργών της κυβέρνησης, όπου όλοι είχαν υπηρετήσει και επί πρωθυπουργίας Σαμαρά (Βορίδης, Γεωργιάδης, Χατζηδάκης, Σταϊκούρας, Κικίλιας), βγήκαν δημόσια και υπερασπίστηκαν την απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη διαγραφή.
