Κ. Σακελλαροπούλου: Συναντήθηκε με τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης

1
Δεκέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στις εξαιρετικές σχέσεις με τις ΗΠΑ αναφέρθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου κατά τη συνάντησή της σήμερα το μεσημέρι με το δήμαρχο της Νέας Υόρκης Έρικ Άνταμς, ο οποίος βρίσκεται στη χώρα μας, με αφορμή τη 2η Σύνοδο Κορυφής Δημάρχων κατά του Αντισημιτισμού, που διοργανώνεται στην Αθήνα.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησής τους στο Προεδρικό Μέγαρο, παρουσία και του δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πρόοδο και τα επιτεύγματα της ελληνικής ομογένειας στις ΗΠΑ, η οποία αποτελεί στέρεο συνδετικό κρίκο μεταξύ των δύο χωρών.

Στη συνέχεια τόνισε, όπως και στον χθεσινό χαιρετισμό της, στην εναρκτήρια εκδήλωση της Συνόδου, ότι σε μια εποχή που ο αντισημιτισμός διογκώνεται παγκοσμίως, είναι ηθικό καθήκον μας να μετατρέπουμε, καθημερινά, τη μνήμη σε πράξη.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ