Οι προτάσεις του Σωκράτη Φάμελλου για το νέο προεδρείο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας εγκρίθηκαν ομόφωνα στην σημερινή συνεδρίαση.
Συγκεκριμένα, νέος γραμματέας της Κ.Ο. είναι o Διονύσης Καλαματιανός και διευθυντής της Κ.Ο. αναλαμβάνει ο Γιώργος Μπάκης.
Οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης θα είναι οι δύο κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι του κόμματος. Οι Μίλτος Ζαμπάρας και Κώστας Μπάρκας αναπληρωτές κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.
Η Όλγα Γεροβασίλη θα μετέχει στο προεδρείο της Κ.Ο., ως αντιπρόεδρος της Βουλής.
Σημειώνεται ότι ο Γιώργος Καραμέρος θα είναι ο νέος εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.
Τον συντονισμό των ΕΠΕΚΕ (Επιτροπή Παρακολούθησης & Ελέγχου Κοινοβουλευτικού Έργου) αναλαμβάνει ο Στέλιος Απόστολου.
