Η Ζωή Κωνσταντοπούλου άφησε ένα μαύρο κοράκι στο βήμα της Βουλής

Το κοράκι είναι το σήμα, η μασκότ κατά των πλειστηριασμών. Με τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς παίρνουν το σπίτι των απλών ανθρώπων, είπε.
13
Δεκέμβριος
2024
Σκληρό ροκ στην Βουλή από ΝΔ - Κωνσταντοπούλου

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό, η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανέβηκε στο βήμα της Βουλής κρατώντας ένα χάρτινο μαύρο κοράκι. «Αυτό εδώ είναι ένα κοράκι. Δεν βλέπετε μακριά κύριε Σκρέκα, αυτό να το κοιτάξετε. Φανταζόμουν ότι δε θα βλέπετε κοντά. Το κοράκι είναι το σήμα, η μασκότ κατά των πλειστηριασμώνΜε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς παίρνουν το σπίτι των απλών ανθρώπων», είπε η ίδια και το άφησε στο βήμα της Ολομέλειας. Όπως είπε, έτσι κυβερνάει η ΝΔ, «με διαφθορά και αναλγησία…». Για το κλείσιμο της τοποθέτησης της είπε «θα το αφήσω εδώ αυτό το όμορφο κοράκι. Και θα το καταθέσω και στα πρακτικά, θα το σκεφτώ».

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ