Ερώτηση του ΠΑΣΟΚ για τα προβλήματα στη λειτουργία του ΗΣΑΠ

Ερωτήματα αναφορικά με τα προβλήματα στην λειτουργία του ΗΣΑΠ απηύθυνε ο τομεάρχης Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής
3
Ιανουάριος
2025
Προβληματισμός δίχως τέλος στο ΠΑΣΟΚ

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ερώτηση με θέμα «σημαντικά προβλήματα στη λειτουργία του ΗΣΑΠ» κατέθεσε προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταΐκούρα, ο τομεάρχης Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Τάσος Νικολαΐδης.

Με αφορμή τα περιστατικά που σημειώθηκαν την 30ή Δεκεμβρίου 2024, όταν «συρμός έβγαζε καπνούς στον σταθμό του Μοσχάτου» και την 1η Ιανουαρίου 2025 όταν «συρμός άνοιξε εν κινήσει όλες τις πόρτες στη μια πλευρά μεταξύ των σταθμών Άνω Πατησίων και Περισσού», ο κ. Νικολαΐδης ερωτά τον υπουργό:

  • Σε ποιες συγκεκριμένες ενέργειες και με ποιο χρονοδιάγραμμα θα προβείτε, ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια στη συγκοινωνία με τον Ηλεκτρικό;
  • Με ποιες συγκεκριμένες ενέργειες και με ποιο χρονοδιάγραμμα προτίθεστε να αντιμετωπίσετε τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάζουν οι συρμοί του Ηλεκτρικού λόγω παλαιότητας και πώς σκοπεύετε να επιλύσετε τα προβλήματα με το απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό και την έλλειψη ανταλλακτικών;
  • Με ποιες συγκεκριμένες ενέργειες και με ποιο χρονοδιάγραμμα σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες λειτουργίας και συντήρησης;

Σημειώνεται πως, σε διάστημα πέντε ημερών είναι το τρίτο περιστατικό στη Γραμμή 1 του μετρό Αθήνας.

Συγκεκριμένα:

Στις 30 Δεκεμβρίου 2024, συρμός της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας έβγαζε καπνούς στον σταθμό του Μοσχάτου.

Την 1η Ιανουαρίου 2025 άνοιξαν εν κινήσει όλες οι πόρτες συρμού στη Γραμμή 1 του μετρό στη διαδρομή μεταξύ των σταθμών Άνω Πατησίων – Περισσός.

Σήμερα αποσύρθηκε ακόμα ένας συρμός από τη Γραμμή 1 καθώς δεν έκλεινε με ασφάλεια μια από τις πόρτες του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ