Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, σήμερα, κατά τη διάρκεια του δρομολογίου της Γραμμής 1 του Μετρό από τον σταθμό της Αττικής προς τον Περισσό, η πόρτα ενός από τους συρμούς δεν έκλεινε σωστά. Η κατάσταση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις σε κάθε σταθμό, παρόλο που ο μηχανοδηγός έκανε επανειλημμένες προσπάθειες για να επιδιορθώσει το πρόβλημα. Στον σταθμό Άνω Πατήσια, οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι έπρεπε να αποβιβαστούν και να περιμένουν τον επόμενο συρμό λόγω της βλάβης.
Αυτό το συμβάν έρχεται μετά από δύο ακόμα περιστατικά που σημειώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες. Στις 30 Δεκεμβρίου 2024, αναφέρθηκε ότι συρμός της Γραμμής 1 εξέπεμψε καπνούς στο σταθμό του Μοσχάτου, ενώ την Πρωτοχρονιά, παρατηρήθηκε ότι όλες οι πόρτες ενός συρμού άνοιξαν εν κινήσει στην διαδρομή Άνω Πατησίων – Περισσού.
