Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και με μεγάλη συμμετοχή κόσμου, ολοκληρώθηκε η ταφή του πρώην πρωθυπουργού της Ελλάδας, Κώστα Σημίτη, στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών. Ο χώρος γέμισε από συγγενείς, φίλους, πολιτικούς και πολίτες που θέλησαν να πουν το τελευταίο αντίο σε μια εμβληματική πολιτική προσωπικότητα της χώρας.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε δίπλα από τον τάφο του Ανδρέα Παπανδρέου, σε έναν συμβολικό χώρο που αναδεικνύει τη σημασία της πολιτικής παρακαταθήκης του Κώστα Σημίτη. Με τρία λευκά τριαντάφυλλα στα χέρια, η σύζυγός του, Δάφνη Σημίτη, αποχαιρέτησε με θέρμη και δάκρυα τον άνθρωπο της ζωής της.
Ιδιαίτερη στιγμή της τελετής ήταν η παρουσία του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, ο οποίος δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τη συγκίνησή του, δακρύζοντας κατά τη διάρκεια της ταφής. Επίσης, διμοιρία απέδωσε τιμές πυροβολώντας τρεις φορές με αβολίδοτα φυσίγγια, σε μια πράξη τιμής για την πολιτική και κοινωνική του προσφορά.
