Ο Στέφανος Κασσελάκης ανακοίνωσε μέσω των προσωπικών του λογαριασμών στα social media ότι υπέβαλε έγκληση κατά του Παύλου Πολάκη. Στην ανάρτησή του, ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας υπογραμμίζει ότι δεν σκοπεύει να δείξει άλλη ανοχή απέναντι στις επιθέσεις που δέχεται. Επιπλέον, αναφέρει ότι τα χρήματα που θα επιδικαστούν θα χρησιμοποιηθούν για την υποστήριξη δομών που προάγουν τη συμπερίληψη.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«”ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ” και “ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ”
Τον Ιούλιο που μας πέρασε, ήμουν ο μόνος πολιτικός αρχηγός που στάθηκε τόσο δυνατά και ξεκάθαρα ενάντια στην επιζήμια συμφωνία για την Τράπεζα Αττικής. Τη μέρα λοιπόν που πέρασε στα ψιλά η συμφωνία από τη Βουλή, ο «μισός ΣΥΡΙΖΑ» εξύβριζε γυναίκα μετακλητή υπάλληλο όσο ο άλλος μισός ΣΥΡΙΖΑ κρυβόταν να μη μιλήσει για το συστημικό deal που έχει ήδη κοστίσει πολλά εκατομμύρια στο φορολογούμενο.
Αμέσως μετά, το ένα μισό ήθελε να διαγράψει οριστικά το άλλο. Στο τέλος, τα δύο μισά συμφώνησαν: “Να μην έχει δεύτερη ευκαιρία στη χώρα” και “ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ από τη χώρα”.
Ανοχή τέλος.
Σήμερα υπέβαλα έγκληση κατά Παύλου Πολάκη. Θα ακολουθήσει και αγωγή αποζημίωσης. Από τα χρήματα που θα επιδικαστούν, θα στηρίξουμε δομές συμπερίληψης».
«ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ» και «ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ»
Τον Ιούλιο που μας πέρασε, ήμουν ο μόνος πολιτικός αρχηγός που στάθηκε τόσο δυνατά και ξεκάθαρα ενάντια στην επιζήμια συμφωνία για την Τράπεζα Αττικής. Τη μέρα λοιπόν που πέρασε στα ψιλά η συμφωνία από τη Βουλή, ο «μισός ΣΥΡΙΖΑ» εξύβριζε…
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) January 10, 2025
Απάντηση Πολάκη
Από την πλευρά του ο Παύλος Πολάκης σχολίασε κάτω από την ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη τα εξής: «Καλώς να ορίσεις στις αίθουσες των δικαστηρίων μαζί με τους άλλους μηνυτές μου». Ενώ πρόσθεσε: «Έκλεισες τον κύκλο της απατεωνιάς και σβήνεις από τον χάρτη…».
Αναλυτικά η ανάρτηση Πολάκη:
«Αχ καημένο!!! Δεν πάει καλά το Κίνημα Δημοκρατίας σου και ψάχνεις τρόπο να βρεθείς στη δημοσιότητα! Καλώς να ορίσεις στις αίθουσες των δικαστηρίων μαζί με τους άλλους μηνυτές μου Άδωνι, Στουρνάρα, Λοβέρδο κλπ. ΥΓ. Έκλεισες τον κύκλο της απατεωνιάς και σβήνεις από τον χάρτη…».
