Συνάντηση με τον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών Χακάν Φιντάν, είχε σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης στο Κατάρ. Σύμφωνα με την ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο Χ, στην συνάντηση συζητήθηκαν οι διμερείς σχέσεις, αλλά και οι εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή. Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, Γεραπετρίτης και Φιντάν συζήτησαν για το επικείμενο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας – Τουρκίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Άγκυρα, το προσεχές διάστημα. Επίσης συμφώνησαν να εργαστούν από κοινού, ώστε να διατηρηθεί το εποικοδομητικό κλίμα, μέσω του δομημένου διαλόγου, δηλαδή του Πολιτικού Διαλόγου, της Θετικής Ατζέντας, των ΜΟΕ, σημειώνουν οι διπλωματικές πηγές. Συζήτησαν για το Κυπριακό εν όψει συνάντησης σε διευρυμένη σύνθεση. Ετέθησαν από την ελληνική πλευρά τα ζητήματα σχετικά με τις έρευνες που διεξάγονται για την ηλεκτρική διασύνδεση. Ως προς τα περιφερειακά θέματα, αντάλλαξαν απόψεις για την κατάσταση στη Μέση Ανατολή ενόψει της περιοδείας του κ. Γεραπετρίτη στην περιοχή, ως εκ των πρώτων ΥΠΕΞ της ΕΕ που επισκέπτονται την περιοχή μετά την επίτευξη εκεχειρίας στη Γάζα.