Το Άμπου Ντάμπι επισκέπτεται σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, για συνομιλίες με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό και υπουργό Εξωτερικών των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Στο επίκεντρο των συζητήσεων οι εξελίξεις στην Μέση Ανατολή με έμφαση στη Γάζα καθώς και στη Συρία.
Η Αθήνα είναι ένας αξιόπιστος συνομιλητής με όλες τις χώρες τις Μέσης Ανατολής και επιθυμεί να συμβάλει στην σταθερότητα και ειρήνη της πολύπαθης αυτής περιοχής, τόσο ως μη μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας, αυτή την περίοδο, όσο και ως μέλος της ΕΕ, που έχει και ως γειτονική χώρα άμεσο ενδιαφέρον.
