Κ. Βελόπουλος: Απόδοση δικαιοσύνης σημαίνει να τιμωρηθούν και να οδηγηθούν στη φυλακή όλοι οι υπεύθυνοι 

Ένας πρωθυπουργός που ομολογεί ότι η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι ασφαλής σε δύο χρόνια, δηλαδή “πάμε και όπου βγει μέχρι το 2027”, έπρεπε ήδη να έχει παραιτηθεί.
2
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Από τη σημερινή ανάρτηση του Πρωθυπουργούκρατούμε την τελευταία παράγραφο, για να μην ξεχάσουμε και να μη ξαναζήσουμε “νέα Τέμπη”» δήλωσε ο Κυριάκος Βελόπουλος επισημαίνοντας ότι «για να επιτευχθεί όμως αυτός ο στόχος, πρέπει να αποδεχτούν όλα τα κόμματα την πρόταση της Ελληνικής Λύσης, ήτοι:

  1. Πραγματικά Ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες και Ευρωπαίος εισαγγελέας να αναλάβουν την έρευνα.
  2. Ταυτόχρονη απομάκρυνση όλων των δικαστών και ανακριτών που ενεπλάκησαν στην υπόθεση και δεν είναι αποδεκτοί από τους συγγενείς.
  3. Ενεργή συμμετοχή όλων των τεχνικών συμβούλων των οικογενειών των θυμάτων και όχι επιλεκτικά».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης «η νέα αυτή η επιτροπή υπό τον ευρωπαίο εισαγγελέα μαζί με τους πραγματογνώμονες των συγγενών, θα βγάλουν ένα πραγματικό πόρισμα και όχι ένα πόρισμα όπως το τελευταίο των “φίλων του κυρίου Μητσοτάκη”». «Απόδοση δικαιοσύνης σημαίνει να τιμωρηθούν και να οδηγηθούν στη φυλακή όλοι οι υπεύθυνοι και όχι να “εξαγνιστούν” από δήθεν “πορίσματα”», συμπλήρωσε ο κ. Βελόπουλος, σημειώνοντας ότι «ένας πρωθυπουργός που ομολογεί ότι η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα είναι ασφαλής σε δύο χρόνια, δηλαδή “πάμε και όπου βγει μέχρι το 2027”, έπρεπε ήδη να έχει παραιτηθεί».

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ