Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών θα παρουσιάσει μετά το Πάσχα τον νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής, στοχεύοντας στη βελτίωση της κινητικότητας μέσω εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών. Το σχέδιο περιλαμβάνει αναδιοργάνωση των δρομολογίων, ενίσχυση της διασύνδεσης λεωφορείων και μετρό, αναπροσαρμογή του Δακτυλίου και αναθεώρηση του ωραρίου τροφοδοσίας επιχειρήσεων.
Ο στόλος των λεωφορείων ενισχύεται με 951 νέα οχήματα, εκ των οποίων αρκετά είναι ηλεκτρικά, ενώ προγραμματίζονται 600 νέες προσλήψεις οδηγών. Παράλληλα, βελτιώσεις θα γίνουν στο μετρό, με περισσότερους συρμούς και αυξημένη συχνότητα δρομολογίων.
Επιπλέον, προτεραιότητα δίνεται στην οδική ασφάλεια και την προσβασιμότητα, με τη θέσπιση ορίου ταχύτητας 30 χλμ./ώρα σε κατοικημένες περιοχές και αυστηρότερα πρόστιμα για παραβάσεις.
