O δικηγόρος του Νίκου Παπαδόπουλου, Παύλος Σαράκης, ζητά την άμεση απελευθέρωσή του, φωνάζοντας ότι είναι παράνομη η κράτησή του στην Εθνική Πινακοθήκη, μετά το άγριο επεισόδιο με πρωταγωνιστή τον βουλευτή της Νίκης να σπάει τζάμια και προθήκες σε έξαλλη κατάσταση, διαμαρτυρόμενος για έκθεση την οποία χαρακτήριζε βλάσφημη.
«Είναι πρωτοφανές τόσο για τα χρονικά της Δημοκρατίας όσο και για την ποινική δικαιοσύνη η παράνομη κράτηση ενός βουλευτή εντός της Εθνικής Πινακοθήκης. Δεν υφίσταται καμία δίωξη, έπρεπε να αφεθεί ελεύθερος. Και έρχομαι εδώ για να αναζητήσω ποιοι είναι εκείνοι οι οποίοι τον κρατούν στην Εθνική Πινακοθήκη. Η Εθνική Πινακοθήκη δεν είναι ούτε αστυνομικό τμήμα, δεν είναι κανένας χώρος όπου μπορεί να κρατηθεί ένας βουλευτής.
Ο βουλευτής έχει ασυλία. Η ασυλία του δεν ισχύει μόνο στις περιπτώσεις κακουργηματικής δίωξης. Δεν γνωρίζουμε αν του έχει ασκηθεί οποιαδήποτε δίωξη. Κατά συνέπεια, η κράτησή του εδώ και πέντε ώρες εντός της Εθνικής Πινακοθήκης είναι παράνομη και άκρως αντιδημοκρατική πράξη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σαράκης.
