Ο Κυριάκος Βελόπουλος επιχείρησε να δώσει εξηγήσεις για την απίστευτη φράση που χρησιμοποίησε χθες, σε ραδιοφωνική του εκπομπή, όταν αναφερόταν στην έκθεση του Τάσου Δέδε («εύχομαι να ήταν τα παιδιά σας εκεί μέσα»), λέγοντας σε ανάρτησή του πως ανακάλεσε και απευθυνόταν σε «έναν απάνθρωπο που έστειλε μήνυμα την ώρα της εκπομπής (έπρεπε να το διαβάσω στον αέρα για να καταλάβετε τι σίχαμα ήταν)». Όσο για το απόσπασμα που κυκλοφόρησε με το επίμαχο απόσπασμα κάνει λόγο για «κομμένο βίντεο της Νέας Δημοκρατίας». «Βγαίνει ένας Δέδες, θα σας πω τώρα ονόματα για να τελειώνει το παραμυθάκι, ο οποίος έκανε μελέτη… καμία μελέτη. Πήρε τα στοιχεία τα προγενέστερα και με βάση αυτά είπε οτι είναι έτσι. Μάλιστα. Δεν έχει πάει καν στην περιοχή Κουλούρι, δεν έχει πάει καν στα Τέμπη, αλλά μακροσκοπικά έκανε μια έρευνα, μια έκθεση και τη χρησιμοποιούν όλα τα μέσα της Νέας Δημοκρατίας. Πόσο ξεφτιλισμένοι είστε. Εγώ θα σας το πω τώρα και δεν με ενδιαφέρει. Εύχομαι να ήταν τα παιδιά σας εκεί μέσα. Άντε γιατί έχετε λυσσάξει. Εύχομαι να ήταν τα παιδιά σας εκεί μέσα. Δεν ντρέπεστε λίγο, σωπάστε όλοι, είδατε πως εγώ κατέβασα τους τόνους, δεν ασχολούμαι με τα Τέμπη τόσο έντονα. Καλά το “εύχομαι” το παίρνω πίσω, εντάξει…» είπε στο συγκεκριμένο απόσπασμα. Στην ανάρτηση που «ανέβασε» τα ξημερώματα της Κυριακής στο X, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Τι να πει κάποιος όταν και ανακάλεσα και απευθυνόμουν σε έναν απάνθρωπο που έστειλε μήνυμα την ώρα της εκπομπής (έπρεπε να το διαβάσω στον αέρα για να καταλάβετε τι σίχαμα ήταν).Παίρνουν το ειδικά σε έναν μήνυμα και το γενικεύουν λέγοντας ότι ήταν γενικό ενώ ήταν ειδικό!».
Ο Στέφανος Κασσελάκης έγραψε στα social media: «Αυτή η δήλωση είναι απάνθρωπη, εξωφρενική και αδιανόητη για εκλεγμένο Βουλευτή και Πρόεδρο κόμματος. Αυτές είναι δηλώσεις «χριστιανικές» κατά τον Βελόπουλο; Αποκαλύφθηκε το πραγματικό του πρόσωπο. Η κλασική μισαλλοδοξία, ο συνήθης βούρκος της Ακροδεξιάς. Όχι κύριε, κανενός τα παιδιά δεν έπρεπε να βρίσκονται μέσα στο μοιραίο τρένο, ΚΑΝΕΝΟΣ. Η δήλωση είναι ντροπιαστική και αποτρόπαιη. Καλώ όλα τα κόμματα και τον Πρόεδρο της Βουλής να αναλάβουν πρωτοβουλίες. Δεν μπορεί να γίνονται αυτές οι δηλώσεις ούτε δημόσια ούτε ιδιωτικά σε μια κοινωνία που καθημερινά μαστίζεται από μίσος, επιθετικότητα και δολοφονίες.
O Βελόπουλος σχολίασε: «Να μιλάει για ήθος και χριστιανικές αξίες ο Κασσελάκης το λες… κωμωδία!»