Γ. Οικονόμου: «Από 15 Σεπτεμβρίου τέλος η ταλαιπωρία για τα άτομα με αναπηρία»

26
Ιούλιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Όλες οι διαδικασίες πιστοποίησης αναπηρίας -πλην της ιατρικής εξέτασης- θα γίνονται ψηφιακά μειώνοντας δραστικά την ταλαιπωρία, αναφέρει σε ανάρτησή του στο twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

«Με σχέδιο έρχονται τα ψηφιακά Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) και η Κάρτα Αναπηρίας, ώστε από τις 15 Σεπτεμβρίου, όλες οι διαδικασίες πιστοποίησης αναπηρίας -πλην της ιατρικής εξέτασης- να γίνονται ψηφιακά μειώνοντας δραστικά την ταλαιπωρία», αναφέρει ειδικότερα ο κ. Οικονόμου.

Δείτε την ανάρτηση:

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ