Ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής», εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης και του Κυριάκου Μητσοτάκη, κατηγορώντας τη Νέα Δημοκρατία για ιδεολογική μετάλλαξη και απώλεια ταυτότητας. «Παραγγέλνεις ΝΔ και σου έρχεται Ποτάμι, Σημιτικό ΠΑΣΟΚ και… ολίγη από ΝΔ», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Κατηγόρησε τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη για αλαζονεία και θράσος, υποστηρίζοντας πως η εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης οδηγεί σε απομόνωση και διεθνή υποβάθμιση της χώρας. «Ξεπλένετε την Τουρκία με τον κατευνασμό που βαφτίζετε “κινητικότητα”. Έτσι χάνουμε συμμάχους», είπε, εκφράζοντας έντονη ανησυχία για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις.
Αναφερόμενος στον ΟΠΕΚΕΠΕ και στις αποκαλύψεις για τα ευρωπαϊκά κονδύλια στον αγροτικό τομέα, έκανε λόγο για κυκλώματα που εκθέτουν τη χώρα και στερούν πόρους από τους πραγματικούς δικαιούχους. Ζήτησε διαφάνεια και έναν νέο σύγχρονο κρατικό φορέα που θα καθοδηγεί τον πρωτογενή τομέα σε εξαγώγιμη κατεύθυνση.
Ο πρώην πρωθυπουργός καταφέρθηκε και προσωπικά κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη, υπενθυμίζοντας τη διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία και αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο πολιτικής πρωτοβουλίας στο μέλλον. «Για την ώρα δεν έχω κάτι άλλο να σας πω», απάντησε σε σχετική ερώτηση.
Στο πεδίο της οικονομίας, επέκρινε την ενεργειακή πολιτική και τις αποσπασματικές παροχές, λέγοντας πως η μεσαία τάξη δοκιμάζεται και ότι η σημερινή στρατηγική δεν δίνει λύσεις. «Δεν θα πέσουν οι τιμές αν δεν αλλάξει πλήρως το μοντέλο», προειδοποίησε, ζητώντας βαθιές μεταρρυθμίσεις και ενίσχυση της παραγωγής.
Ο Αντώνης Σαμαράς παρουσιάζεται πιο ανήσυχος από ποτέ, τονίζοντας πως η χώρα χάνει το βηματισμό της. Μίλησε για εθνικό συμφέρον που παραμερίζεται και για κόμμα που μετατρέπεται σε προσωπικό μηχανισμό εξουσίας, στέλνοντας μήνυμα στη βάση της ΝΔ: η παράταξη έχει αλλάξει – και όχι προς το καλύτερο.
