Αντιδρώντας στην πρόσφατη δριμεία κριτική του Αντώνη Σαμαρά για την εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης, ο Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων και βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας Τάσος Χατζηβασιλείου, υπερασπίστηκε τον διπλωματικό απολογισμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη, μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στον ΣΚΑΪ.
«Μέσα σε έξι χρόνια, η κυβέρνηση πήρε αποφάσεις που δεν είχαν ληφθεί για δεκαετίες», τόνισε, αναφέροντας ενδεικτικά την επέκταση των χωρικών υδάτων στο Ιόνιο, τις συμφωνίες ΑΟΖ με Ιταλία και Αίγυπτο, τον θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό και τα εθνικά θαλάσσια πάρκα.
Αποφεύγοντας την πόλωση, δήλωσε πως «σέβεται και αναγνωρίζει» την πορεία των πρώην πρωθυπουργών, συμπεριλαμβανομένου του κ. Σαμαρά, ωστόσο διαχώρισε πλήρως τη θέση του ως προς την κριτική περί «μετάλλαξης» της Νέας Δημοκρατίας.
«Τα κόμματα δεν μεταλλάσσονται, εξελίσσονται – όπως και οι κοινωνίες. Η Νέα Δημοκρατία παραμένει ισχυρή, κερδίζει διαδοχικά τις εκλογές και εκφράζει την πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Διαφορετικά, θα είχε την τύχη του ΠΑΣΟΚ ή του ΣΥΡΙΖΑ», σημείωσε.
Ο Χατζηβασιλείου χαρακτήρισε την κυβερνητική πολιτική στα εθνικά θέματα ως «σταθερή, με σχέδιο και αποτέλεσμα», τονίζοντας ότι απέχει από «κορώνες πατριδοκαπηλίας» και εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα μέσα από διπλωματικές πρωτοβουλίες και συνεργασίες.
Η Κυβέρνηση του @kmitsotakis ασκεί εξωτερική πολιτική με σχέδιο και αποτελέσματα.
Η @neademokratia εκφράζει τις ανάγκες και ελπίδες της πλειοψηφίας του λαού, αλλιώς θα ακολουθούσε την πτωτική πορεία ΠΑΣΟΚ & ΣΥΡΙΖΑ.
Γι’ αυτό παραμένει ισχυρή, κερδίζοντας διαδοχικές εκλογικές…
— Tasos Chatzivasileiou (@tasos_chatziv) August 4, 2025
