Με αφορμή τη μεγάλη πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική, το ΚΚΕ εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία κατηγορεί την κυβέρνηση ότι επιχειρεί να μεταθέσει τις ευθύνες σε υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να αποφύγει την κριτική για την αντιπυρική της πολιτική.
Προειδοποιήσεις πριν την καταστροφή
Στην ανακοίνωση υπενθυμίζεται ότι ήδη από τις 21 Ιουλίου, με κοινοβουλευτική παρέμβασή του, το κόμμα είχε αναδείξει τον κίνδυνο που συνιστά το κακοσυντηρημένο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ, το οποίο χαρακτηρίζει «εμπρηστή» δίπλα στην έλλειψη ολοκληρωμένου σχεδίου αντιπυρικής προστασίας.
«Δεν ξεπλένονται οι κυβερνητικές ευθύνες»
Το ΚΚΕ υπογραμμίζει ότι η αναζήτηση «αυτοφωράκηδων» δεν μπορεί να καλύψει τις «τεράστιες ευθύνες» της κυβέρνησης, κατηγορώντας τη για συστηματική προσπάθεια να παραμένει στο απυρόβλητο, ακόμη και όταν η πολιτική της αποτυγχάνει να προλάβει ή να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά μεγάλες φυσικές καταστροφές.
