Με κοινή ανακοίνωση του βουλευτή Αργολίδας και υπεύθυνου του Κοινοβουλευτικού Τομέα Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Ανδρέα Πουλά, και του Γραμματέα Τομέα Κλιματικής Κρίσης και Ανθεκτικότητας, Μιχάλη Χάλαρη, το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής ζητά τη χορήγηση επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας σε όλο το πυροσβεστικό προσωπικό.
«Οι γυναίκες και οι άνδρες του Πυροσβεστικού Σώματος δίνουν καθημερινά τιτάνιες μάχες με αυταπάρνηση, θέτοντας σε κίνδυνο την ίδια τους τη ζωή. Η Πολιτεία, αντί να αναγνωρίσει έμπρακτα το έργο τους, εξακολουθεί να τους αντιμετωπίζει με άνισα μέτρα και σταθμά», αναφέρει η ανακοίνωση, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην πρόσφατη επιστολή της ΠΟΕΥΠΣ προς τον πρωθυπουργό, όπου αποτυπώνονται η απογοήτευση και η αγανάκτηση των πυροσβεστών που παραμένουν εκτός πλήρους χορήγησης του επιδόματος.
Το ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, μέσω του προέδρου του Νίκου Ανδρουλάκη, έχει δεσμευθεί ότι θα στηρίξει μέχρι τέλους το αίτημα των πυροσβεστών, το οποίο συνοψίζεται σε δύο βασικά σημεία:
-
Επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας στο σύνολο του προσωπικού, χωρίς εξαιρέσεις.
-
Πλήρη ομογενοποίηση του προσωπικού με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις, ώστε να μπει τέλος σε καθεστώτα πολλών ταχυτήτων.
«Η αναγνώριση του δύσκολου και απαιτητικού έργου των πυροσβεστών δεν μπορεί να μένει στα λόγια ή στις φωτογραφίες. Απαιτούνται πράξεις. Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής θα συνεχίσει να διεκδικεί έμπρακτη δικαιοσύνη για τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, που φυλάνε Θερμοπύλες για την κοινωνία και τη χώρα», καταλήγει η ανακοίνωση.
