Με ανάρτησή του στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter), ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης τοποθετήθηκε απέναντι στις κριτικές που μιλούν για «κατάρρευση του ΕΣΥ».
«Το σύνθημα ότι το ΕΣΥ καταρρέει γίνεται όλο και καλύτερο», σχολίασε με εμφανώς ειρωνικό τόνο, παραθέτοντας στοιχεία που, όπως είπε, προέρχονται από τις αξιολογήσεις πολιτών οι οποίοι νοσηλεύτηκαν σε δημόσια νοσοκομεία.
Τα στοιχεία που παρουσίασε ο υπουργός
Σύμφωνα με την ανάρτηση του κ. Γεωργιάδη:
-
75% των ασθενών δηλώνουν ικανοποιημένοι από το επίπεδο νοσηλείας.
-
86% χειρουργήθηκαν στην ώρα τους, ενώ από το υπόλοιπο 14%, το 74% ενημερώθηκε εγκαίρως για την αλλαγή.
-
93% βρήκε την ιατρική ειδικότητα που αναζητούσε.
-
90% δεν χρειάστηκε να περιμένει πάνω από τέσσερις ώρες σε εφημερία.
«Το ΕΣΥ όχι μόνο δεν καταρρέει, αλλά η πραγματική εικόνα είναι αυτή που μας δίνουν οι ίδιοι οι πολίτες που νοσηλεύτηκαν», τόνισε.
Το σύνθημα "το ΕΣΥ καταρρέει" γίνεται όλο και "καλύτερο"..🤣🤣🤣
Μετά από 34 χρόνια υπηρεσίας σ' αυτό βλέπω ότι…..Το ΕΣΥ οχι μόνο δεν καταρρέει, αλλά αυτή την εικόνα, που είναι η αλήθεια, μας μεταφέρουν στις απαντήσεις τους οι ασθενείς…πού ήδη νοσηλεύτηκαν:
Δήλωσαν ✔️75%…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) August 20, 2025
Το πολιτικό πλαίσιο
Η ανάρτηση έρχεται σε μια περίοδο όπου η αντιπολίτευση και συνδικαλιστικοί φορείς στον χώρο της υγείας ασκούν έντονη κριτική για ελλείψεις προσωπικού, μεγάλες αναμονές και υποχρηματοδότηση. Ο υπουργός απαντά με τα παραπάνω στοιχεία, επιμένοντας ότι οι ασθενείς μεταφέρουν μια διαφορετική εικόνα.
