Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης τελείται αυτή την ώρα στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας η εξόδιος ακολουθία του Απόστολου Βεσυρόπουλου. Ολόκληρη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, με επικεφαλής τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, βρίσκεται παρούσα για να αποχαιρετήσει τον Ημαθιώτη πολιτικό που έφυγε πρόωρα και αιφνίδια από τη ζωή, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του, τους συνεργάτες του και την τοπική κοινωνία.
Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, τελείται σήμερα η εξόδιος ακολουθία για τον εκλιπόντα γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Απόστολο Βεσυρόπουλο.
Η Νέα Δημοκρατία αποχαιρετά σήμερα στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας τον βουλευτή Ημαθίας και γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Απόστολο Βεσυρόπουλο, ο οποίος έφυγε πρόωρα από τη ζωή σε ηλικία 59 ετών από ανακοπή καρδιάς, ενώ παραθέριζε στη Σιθωνία Χαλκιδικής.
Στην εξόδιο ακολουθία παρίσταται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μέλη της κυβέρνησης και σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, μαζί με την οικογένειά του, φίλους και συνεργάτες, σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης.
Οι δραματικές στιγμές του αιφνίδιου θανάτου
Ο Απόστολος Βεσυρόπουλος ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία στην Ακτή Καλογριάς στη Σιθωνία και υπέστη ανακοπή. Παρά την υπεράνθρωπη προσπάθεια ενός εκτός υπηρεσίας διασώστη του ΕΚΑΒ, ενός γιατρού που βρισκόταν στο σημείο και του πληρώματος ασθενοφόρου, ο 59χρονος πολιτικός δεν επανήλθε.
Για περίπου μία ώρα εφαρμόστηκε καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση, χωρίς δυστυχώς αποτέλεσμα. Η αιφνίδια απώλεια συγκλόνισε την τοπική κοινωνία και την πολιτική σκηνή.
Η πολιτική πορεία και η παρακαταθήκη
Ο Βεσυρόπουλος διετέλεσε Υφυπουργός Οικονομικών (2019–2023), αρμόδιος για τη Φορολογική Πολιτική και Δημόσια Περιουσία. Από τον Απρίλιο 2025 ήταν Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, ενώ προηγουμένως είχε αναλάβει την προεδρία της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής.
Ήταν υποψήφιος διδάκτωρ στη Νομική Σχολή ΔΠΘ, κάτοχος δύο μεταπτυχιακών και πτυχιούχος Οικονομικών και Διοίκησης. Εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής Ημαθίας το 2012 και έκτοτε επανεκλεγόταν διαρκώς, συγκεντρώνοντας πάντα υψηλές ψήφους.
Ο άνθρωπος πίσω από τον πολιτικό
Γεννημένος στη Βέροια το 1966, καταγόταν από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας. Ήταν παντρεμένος με την καθηγήτρια Κατερίνα Κατσαβού και πατέρας δύο παιδιών. Γνωστός στην τοπική κοινωνία ως «ο Ψηλός της Ημαθίας», υπηρέτησε με αφοσίωση τη ΝΔ, ενώ η απώλειά του αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό.
Παρά το βαρύ πένθος, η ΝΔ συνεχίζει τον σχεδιασμό της για τη ΔΕΘ. Το πρόσωπο που θα αναλάβει γραμματέας της ΚΟ θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο χρόνο, όταν ανοίξει η Βουλή. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συγκλονισμένος από την απώλεια ενός στενού συνεργάτη, θα συνεχίσει το πρόγραμμα στη Βόρεια Ελλάδα, ωστόσο στην Ημαθία δεν θα πραγματοποιηθεί κυβερνητική επίσκεψη, σε ένδειξη σεβασμού προς την τοπική κοινωνία που θρηνεί.
