Από σήμερα Σάββατο, η Αθήνα αποκτά μόνιμα 24ωρη λειτουργία μετρό, λεωφορείων και τραμ τα Σαββατοκύριακα. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σε νέο βίντεο στο TikTok, έστειλε το μήνυμα: «Γυρίστε σπίτι σας με ασφάλεια – Όχι άλλο Ι.Χ. μετά τη διασκέδαση».
Ο πρωθυπουργός υπενθύμισε ότι η δοκιμαστική λειτουργία τον Ιούλιο κατέγραψε 45.000 επικυρώσεις εισιτηρίων, γεγονός που απέδειξε την ανάγκη και την αποδοχή του μέτρου. Τώρα, όπως είπε, «το κάνουμε μόνιμα», υπογραμμίζοντας ότι ο στόχος είναι να μειωθούν τα τροχαία και να αποθαρρυνθεί η χρήση Ι.Χ. μετά από βραδινή διασκέδαση.
Το μήνυμα του πρωθυπουργού
«Κάτι αλλάζει. Από αυτό το Σάββατο, μετρό, λεωφορεία και τραμ, θα λειτουργούν όλο το 24ωρο. Όσοι βγείτε να περάσετε καλά, θυμηθείτε πως τώρα μπορείτε να επιστρέψετε στο σπίτι με ασφάλεια», ανέφερε χαρακτηριστικά στο βίντεο που ανήρτησε στο TikTok. Ευχαριστίες στους εργαζόμενους
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απηύθυνε δημόσιο «ευχαριστώ» στους εργαζόμενους των ΜΜΜ που στηρίζουν την προσπάθεια, ώστε η πρωτεύουσα να διαθέτει πλέον ένα πιο σύγχρονο, ασφαλές και φιλικό σύστημα μετακίνησης.
@kyriakosmitsotakis_ Κάτι αλλάζει τα Σάββατα στην Αθήνα! Από εδώ και στο εξής, κάθε Σάββατο, Μετρό, λεωφορεία και τραμ θα λειτουργούν όλο το 24ωρο.
Το μέτρο της 24ωρης λειτουργίας των ΜΜΜ τα Σαββατοκύριακα έχει στόχο να αλλάξει τις συνήθειες των κατοίκων της Αθήνας, δίνοντας περισσότερη ελευθερία κινήσεων αλλά και ενισχύοντας την οδική ασφάλεια.
