Ο Ανδρέας Λοβέρδος επιτέθηκε σφοδρά στο ΠΑΣΟΚ και τον Νίκο Ανδρουλάκη, δηλώνοντας ότι το κόμμα της Χαριλάου Τρικούπη «δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κυβέρνηση». Μιλώντας ο πρώην υπουργός και νυν στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισε το ΠΑΣΟΚ του Ανδρουλάκη «μια εξω-κυβερνητική αριστερά», αφήνοντας αιχμές για πολιτική στροφή που εγκατέλειψε τον χώρο του Κέντρου.
«Δεν μιλάμε από το 2021»
Ο Λοβέρδος παραδέχτηκε πως οι σχέσεις του με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ είναι ανύπαρκτες εδώ και τέσσερα χρόνια. «Δεν μιλάμε από το 2021», είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι η επιλογή του να προσχωρήσει στη Νέα Δημοκρατία ήταν «εκεί που τον θέλουν» σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ, «όπου δεν τον ήθελαν καθόλου».
Σχέσεις με στελέχη της ΝΔ
Αναφερόμενος στη συνεργασία του με κορυφαία στελέχη της ΝΔ, όπως οι Μάκης Βορίδης, Άδωνις Γεωργιάδης και Θάνος Πλεύρης, υπογράμμισε ότι η σχέση τους είναι άριστη. «Και με τους τρεις έχω συνεργαστεί, είναι μια χαρά η συνεργασία μας», τόνισε.
Η επιστολή που δεν θα δημοσιοποιηθεί
Ο πρώην υπουργός επανέλαβε πως δεν προτίθεται να δημοσιοποιήσει την επιστολή που είχε παραδώσει στον Νίκο Ανδρουλάκη, στην οποία εξηγούσε τους λόγους αποχώρησής του από το κόμμα.
«Πήγα να δώσω, όχι να πάρω»
Απαντώντας στις κατηγορίες περί συναλλαγής για την ένταξή του στη ΝΔ, ξεκαθάρισε ότι δεν πήρε κανένα υπουργείο, τονίζοντας ότι «πήγε στη ΝΔ για να δώσει και όχι για να πάρει». Όπως ανέφερε, η μάχη που έχει μπροστά του είναι για τον σταυρό και όχι για προσωπικά ανταλλάγματα.Λοβέρδος: «Δεν μιλάμε με τον Ανδρουλάκη από το 2021 –
