Από σήμερα 1η Οκτωβρίου 2025, οι πολίτες αποκτούν πρόσβαση σε ένα νέο, ψηφιακό σύστημα για τα ραντεβού στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Η μεταρρύθμιση φιλοδοξεί να βάλει τέλος στην ταλαιπωρία με τις ουρές και τα χαμένα ραντεβού, προσφέροντας απλότητα, ταχύτητα και διαφάνεια στη διαδικασία.
Ένα πιο σύγχρονο ΕΣΥ
Η νέα πλατφόρμα συγκεντρώνει όλα τα ραντεβού σε ένα ενιαίο, ψηφιακό περιβάλλον, αποτρέποντας τις διπλές καταχωρήσεις και τις χαμένες θέσεις. «Από 500.000 ραντεβού τον μήνα, το σύστημα θα μπορεί να εξυπηρετεί πλέον έως και 830.000 πολίτες», υπογράμμισε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, τονίζοντας ότι «δεν πρόκειται απλά για αριθμούς, αλλά για ασθενείς που θα λαμβάνουν ποιοτικότερη φροντίδα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά».
Τα οφέλη για τους πολίτες
Η μετάβαση στο νέο μοντέλο δεν έχει οικονομικό κόστος και υπόσχεται καλύτερη εξυπηρέτηση. Η απλοποίηση των διαδικασιών μειώνει την ταλαιπωρία, ενώ το ενιαίο σύστημα εξασφαλίζει σαφήνεια: κάθε πολίτης γνωρίζει πού και πότε θα εξυπηρετηθεί. Παράλληλα, το 1566, που ήδη λειτουργεί, συγκεντρώνει όλες τις υπηρεσίες υγείας σε έναν αριθμό, από ραντεβού μέχρι πληροφορίες για φάρμακα, εξετάσεις και προγράμματα πρόληψης.
Οι 3 τρόποι για να κλείσετε ραντεβού
Από σήμερα οι πολίτες έχουν τρεις επιλογές για τον προγραμματισμό των ιατρικών τους ραντεβού, χωρίς χρέωση:
-
Μέσω της εθνικής τηλεφωνικής γραμμής 1566
-
Μέσω της εφαρμογής MyHealth App
-
Μέσω της ιστοσελίδας finddoctors.gov.gr
Παράλληλα, από την 1η Οκτωβρίου όλα τα ραντεβού των Τακτικών Εξωτερικών Ιατρείων αναρτώνται αποκλειστικά στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και οργάνωση.
Η ψηφιακή μετάβαση στα ραντεβού του ΕΣΥ αποτελεί μια σημαντική αλλαγή που φέρνει το δημόσιο σύστημα υγείας πιο κοντά στις ανάγκες των πολιτών.
Με απλότητα, διαφάνεια και ευκολία στη χρήση, οι πολίτες αποκτούν πρόσβαση σε περισσότερα ραντεβού και καλύτερη φροντίδα, χωρίς χαμένες θέσεις και περιττή ταλαιπωρία.
