Σφοδρή αντιπαράθεση σημειώθηκε στη Βουλή μεταξύ του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκου Βελόπουλου, με αφορμή τις δηλώσεις του δεύτερου που συνδέουν το δυστύχημα των Τεμπών με τη μεταφορά λαθραίων καυσίμων και τη θεωρία περί «ξυλολίου».
Ο κ. Βελόπουλος, από το βήμα της Ολομέλειας, παραδέχθηκε ότι ο ίδιος εισήγαγε για πρώτη φορά στον πολιτικό διάλογο τον όρο “ξυλόλιο”, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Πράγματι εγώ μίλησα για ξυλόλιο, εγώ μίλησα για μπάζωμα και ξεμπάζωμα και καταστροφή του βιολογικού υλικού και μετά ακολούθησαν οι άλλοι».
Συμπλήρωσε μάλιστα:
«Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος. Εμείς τελευταίοι θα γελάσουμε, αλλά θα κλαίει ο κόσμος για όσα πραγματικά συνέβησαν στα Τέμπη».
Η απάντηση Γεωργιάδη
Ο υπουργός Υγείας συνεχάρη τον κ. Βελόπουλο για την παραδοχή του, επισημαίνοντας ωστόσο ότι τέτοιες αναφορές συνιστούν «φρικώδη πολιτική εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου».
«Δεν συμφωνώ με όσα λέτε, αλλά οφείλω να παραδεχθώ ότι σύρατε το σύνολο της αντιπολίτευσης σε όλα αυτά που κατά τη γνώμη μου αποτελούν φρικώδη πολιτική και κομματική εκμετάλλευση της τραγωδίας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης.
Σε άλλο σημείο, ο υπουργός πρόσθεσε:
«Τα επιχειρήματα που εσείς πρώτος είπατε για το ξυλόλιο είναι όντως ευρήματα Βελόπουλου και τα προσκύνησε το ΠΑΣΟΚ. Εδώ ήμουν όταν το είπατε πρώτη φορά και γελούσαμε μαζί με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Τώρα, δύο χρόνια μετά, σας προσκυνάνε».
“Δεν είναι προσφορά στην πατρίδα αυτό”
Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκλεισε την τοποθέτησή του με αναφορά στη δίκη που πρόκειται να ξεκινήσει για το δυστύχημα των Τεμπών, υπογραμμίζοντας:
«Ευτυχώς θα ξεκινήσει η δίκη. Οι διχασμοί έχουν κοστίσει πολύ και δεν χρειάζονται. Δεν είναι προσφορά προς την πατρίδα αυτό».
