Επίσκεψη στο νοσοκομείο Λαμίας πραγματοποίησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος συνομίλησε με ασθενείς και εργαζόμενους, οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πλήρη ανακαίνιση του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών. Το έργο ολοκληρώθηκε σε χρόνο-ρεκόρ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, στο πλαίσιο του σχεδίου εκσυγχρονισμού των νοσοκομείων του ΕΣΥ.
«Δεν έγινα υπουργός για τους συνδικαλιστές της Αριστεράς»
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Υγείας υπογράμμισε πως «δεν έγινε υπουργός για να είναι ευχαριστημένοι οι συνδικαλιστές της Αριστεράς, που ούτως ή άλλως δεν θα ικανοποιηθούν ποτέ, αλλά για να είναι ευχαριστημένοι οι ασθενείς».
Ο Άδωνις Γεωργιάδης υπενθύμισε ότι κατά την προηγούμενη επίσκεψή του στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας, στα εγκαίνια του ανακαινισμένου ΤΕΠ, είχαν σημειωθεί επεισόδια από διαμαρτυρόμενους, τα οποία ο ίδιος χαρακτήρισε ως «δράση της γνωστής συμμορίας της μιζέριας».
Πριν από μερικούς μήνες, αν θυμάστε, είχα επισκεφθεί το ΓΝ Λαμίας για να εγκαινιάσω το νέο πλήρως ανακαινισμένο ΤΈΠ. Ένα συγκλονιστικό έργο που κάναμε σε χρόνο ρεκόρ μέσω του ΤΑΑ. Ήταν η μέρα, που η γνωστή συμμορία της μιζέριας, έκανε τόσο μεγάλα επεισόδια ώστε στο τέλος επενέβη… pic.twitter.com/OKjUpPxHGz
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) November 1, 2025
Θετικά σχόλια από ασθενείς
Ο υπουργός δημοσίευσε βίντεο από τη σημερινή επίσκεψη, στο οποίο ακούγονται ασθενείς να εκφράζουν την ικανοποίησή τους για το νέο ΤΕΠ. «Αισθάνομαι υπέροχα με αυτά που άκουσα να λένε», σημείωσε ο κ. Γεωργιάδης, επισημαίνοντας πως οι πολίτες είναι οι πραγματικοί κριτές της δουλειάς του Υπουργείου Υγείας.
Αναβάθμιση των δημόσιων νοσοκομείων
Το έργο στο νοσοκομείο Λαμίας εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα αναβάθμισης των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών σε όλη τη χώρα, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Η ανακαίνιση περιλαμβάνει νέους θαλάμους, σύγχρονο εξοπλισμό και βελτιωμένες υποδομές για ασθενείς και προσωπικό.
Η επίσκεψη του υπουργού Υγείας στη Λαμία ανέδειξε την πρόθεση της κυβέρνησης να συνεχίσει τις παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού του ΕΣΥ, δίνοντας έμφαση στα αποτελέσματα και όχι στις αντιπαραθέσεις. Το μήνυμα του Άδωνι Γεωργιάδη ήταν σαφές: προτεραιότητα έχουν οι πολίτες και η βελτίωση της δημόσιας υγείας.
