Στα δικαστήρια της Λάρισας βρέθηκε σήμερα η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, για να παρακολουθήσει τη δίκη που αφορά την εξαφάνιση του βιντεοληπτικού υλικού από την εμπορική αμαξοστοιχία στο πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών. Η ίδια εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση προς την κυβέρνηση, τον υπουργό Δικαιοσύνης και τη δημόσια τηλεόραση.
«Σήμερα παρακολουθούμε ένα ακόμη επεισόδιο των προσπαθειών της κυβέρνησης να μπαζώσει την υπόθεση του εγκλήματος των Τεμπών», τόνισε. Κατηγόρησε τον υπουργό Δικαιοσύνης ότι εμφανίστηκε «άνετος» σε πρωινή συνέντευξη στην ΕΡΤ, την οποία χαρακτήρισε «πρωθυπουργική τηλεόραση», χωρίς να αναφέρει ούτε λέξη για τη δίκη.
Η κ. Κωνσταντοπούλου κατήγγειλε ότι προσπάθησε να παρέμβει στην ΕΡΤ «ώστε να ενημερωθούν οι πολίτες ότι διεξάγεται αυτή η κρίσιμη δίκη», όμως όπως είπε δεν της δόθηκε ποτέ η δυνατότητα, παρά την επικοινωνία με συνεργάτη του καναλιού.
Καταγγελία για περιορισμό πρόσβασης πολιτών
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας αναφέρθηκε και σε νεότερη απόφαση του προέδρου Πρωτοδικείου Λάρισας, που θέτει όριο 45 ατόμων εντός της αίθουσας. «Η διάταξη αυτή είναι ευθέως αντισυνταγματική και σκανδαλώδης», δήλωσε, καταγγέλλοντας ότι σκοπός είναι να περιοριστεί η παρουσία των πολιτών σε μια δίκη όπου «εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της ιδιωτικής εταιρίας Interstar δικάζονται για την εξαφάνιση των βίντεο της φόρτωσης της εμπορικής αμαξοστοιχίας».
«Φόβος μιας ένοχης κυβέρνησης»
Η κ. Κωνσταντοπούλου μίλησε για «κυβέρνηση βουτηγμένη στα σκάνδαλα και στη βρομιά», κάνοντας λόγο για «κόλπα, τεχνάσματα και ελεγχόμενους δικαστές και εισαγγελείς» που όπως υποστηρίζει επιχειρούν να περιορίσουν την απόδοση Δικαιοσύνης. «Ο φόβος της κυβέρνησης απέναντι στη δικαστική λειτουργία είναι προφανής», είπε, επισημαίνοντας ότι η κοινωνία συνεχίζει τον αγώνα για δικαιοσύνη και αλήθεια.
