Καιρίδης – Ανεστίδης: Άναψαν τα αίματα στον ΣΚΑΪ -«Με ταλαιπωρήσατε στα Μάλγαρα – Καλά σας κάναμε»

14
Ιανουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στα άκρα οδηγήθηκε η συζήτηση στον «αέρα» του ΣΚΑΪ ανάμεσα στον βουλευτή της ΝΔ Δημήτρης Καιρίδης και τον αγροτοσυνδικαλιστή των Μαλγάρων Κώστας Ανεστίδης


 στον απόηχο της συνάντησης αγροτών και κυβέρνησης στο Μέγαρο Μαξίμου και της απόφασης μέρους των μπλόκων να συνεχίσουν και να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις.

Η αντιπαράθεση ξέφυγε γρήγορα από τα όρια μιας τυπικής πολιτικής συζήτησης, με προσωπικές αιχμές και υψηλούς τόνους, αποτυπώνοντας το κλίμα έντασης που εξακολουθεί να επικρατεί γύρω από το αγροτικό ζήτημα.

Η συζήτηση για πετρέλαιο και αγροτικό ρεύμα

Η ένταση πυροδοτήθηκε όταν ο κ. Καιρίδης έθεσε ευθέως το ζήτημα των προνομίων που, όπως υποστήριξε, απολαμβάνει ο αγροτικός κόσμος σε σχέση με άλλους επαγγελματικούς κλάδους.

«Υπάρχει άλλος κλάδος που να μην πληρώνει ειδικό φόρο κατανάλωσης στο πετρέλαιο και να έχει φθηνό ρεύμα; Η κιλοβατώρα για εσάς είναι σχεδόν στο μισό απ’ ό,τι πληρώνει ο υπόλοιπος Έλληνας. Αυτό δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η απάντηση του κ. Ανεστίδη ήταν άμεση και αιχμηρή, αποδίδοντας την εκτίναξη του κόστους παραγωγής στις κυβερνητικές επιλογές: «Αυτό είναι δικό σας θέμα. Εσείς μας ανεβάσατε τα κόστη στα χωράφια».

«Με έχετε ταλαιπωρήσει πολύ στα Μάλγαρα»

Το σημείο που άναψε για τα καλά τα αίματα ήρθε λίγο αργότερα, όταν η συζήτηση πήρε προσωπικό χαρακτήρα. Ο κ. Καιρίδης, δηλώνοντας Θεσσαλονικιός, αναφέρθηκε ευθέως στις κινητοποιήσεις στα Μάλγαρα.

«Είμαι Θεσσαλονικιός και με έχετε ταλαιπωρήσει πολύ στα Μάλγαρα», είπε, προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση του αγροτοσυνδικαλιστή.

«Καλά σας κάναμε»

Η απάντηση του κ. Ανεστίδη ήταν κοφτή και χωρίς περιστροφές: «Καλά σας κάναμε, καλά σας κάναμε».

Ο διάλογος εξελίχθηκε σε έντονη λογομαχία, με τον κ. Καιρίδη να αντεπιτίθεται λέγοντας: «Εμάς καλά κάνατε; Τον ελληνικό λαό τον τιμωρείτε;», για να λάβει την απάντηση: «Πετάτε την μπάλα στο καναβάτσο τώρα».

«Δεν έρχεστε στον διάλογο εδώ και 45 μέρες»

Η αντιπαράθεση έκλεισε με τον βουλευτή της ΝΔ να κατηγορεί τους αγρότες που παραμένουν στα μπλόκα ότι αποφεύγουν συστηματικά τον διάλογο.

«Εσείς την πετάτε 45 μέρες τώρα και δεν έρχεστε στον διάλογο», ανέφερε, αποτυπώνοντας τη γραμμή της κυβέρνησης απέναντι στη λεγόμενη «σκληρή» πτέρυγα των κινητοποιήσεων.

Η τηλεοπτική σύγκρουση ανέδειξε με τον πιο ωμό τρόπο το χάσμα που εξακολουθεί να χωρίζει κυβέρνηση και μέρος του αγροτικού κόσμου, σε μια περίοδο όπου, παρά τις παραχωρήσεις και τις δεσμεύσεις, η ένταση παραμένει και ο διάλογος κάθε άλλο παρά αυτονόητος δείχνει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ