Σε ευθεία επίθεση κατά του ΠΑΣΟΚ προχώρησε η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, σχολιάζοντας την εικόνα εσωστρέφειας που εκπέμπει η αξιωματική αντιπολίτευση, την ώρα που η κυβέρνηση παρουσιάζει απολογισμό και σχεδιασμό με ορίζοντα το 2026.
Μιλώντας στο Mega, συνέδεσε τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ με πολιτική ασυνεννοησία, αντιπαραβάλλοντας τη στάση αυτή με τον κυβερνητικό προγραμματισμό και τις διεθνείς πρωτοβουλίες της χώρας.
«Να μη πλακώνονται μεταξύ τους και μετά να μιλούν για πρωτιά». Σχολιάζοντας τη συνεδρίαση της πολιτικής γραμματείας του ΠΑΣΟΚ, η κ. Σδούκου έκανε λόγο για εικόνα εσωστρέφειας και αλλεπάλληλων συγκρούσεων. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «είδαμε μια εικόνα όπου στελέχη του ΠΑΣΟΚ πλακώνονταν πολιτικά μεταξύ τους, στη συνέχεια διέρρεαν ότι πλακώθηκαν και μετά τσακώνονταν και για το ποιος διέρρευσε τι. Μια “ωραία ατμόσφαιρα”, που θα έλεγε και ο Ντίνος Ηλιόπουλος».
Στη συνέχεια, απαντώντας στις αναφορές στελεχών του ΠΑΣΟΚ περί στόχου πρωτιάς, η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ ανέφερε:
«Επειδή ακούω συχνά ότι στοχεύουν στην πρωτιά, θα τους έλεγα να βάλουν πρώτα ως βασικό στόχο το να μη πλακώνονται μεταξύ τους και μετά να συζητήσουν για το πώς και αν θα τη διεκδικήσουν».
Τόνισε πάντως ότι «εμάς δεν μας ενδιαφέρουν τα του οίκου του ΠΑΣΟΚ», υπογραμμίζοντας πως την ίδια στιγμή η κυβέρνηση κινείται με συγκεκριμένο σχέδιο και θεσμική ευθύνη.
Απολογισμός 2025 και σχεδιασμός 2026 με λογοδοσία
Η κ. Σδούκου στάθηκε ιδιαίτερα στον απολογισμό του κυβερνητικού έργου για το 2025 και στον προγραμματισμό για το 2026, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση προχώρησε σε επίσημη παρουσίαση με όρους λογοδοσίας.
«Είδαμε τι καταφέραμε να υλοποιήσουμε, ποιες μεταρρυθμίσεις και ποιες νομοθετικές ρυθμίσεις προχώρησαν, αλλά και ποιος είναι ο προγραμματισμός για το 2026», ανέφερε.
Όπως σημείωσε, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες, έργα και επενδύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά και μεγάλα έργα υποδομών που μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης.
«Στόχος της Νέας Δημοκρατίας είναι να συνεχίσει και το 2026 με τη σοβαρότητα και τη θεσμικότητα που τη διέπει, να υλοποιεί το κυβερνητικό έργο», τόνισε, κάνοντας λόγο για συνεκτικό σχέδιο με αναπτυξιακό και κοινωνικό αποτύπωμα.
Νταβός, διεθνείς προκλήσεις και ο πρωτογενής τομέας
Αναφερόμενη στις διεθνείς εξελίξεις και στη συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκος Μητσοτάκης στο Νταβός, η κ. Σδούκου υπογράμμισε ότι «η εποχή που ξέραμε μάλλον την ξεχνάμε και περνάμε σε μια νέα τάξη πραγμάτων».
Όπως είπε, το μεγάλο ζητούμενο για την Ευρώπη είναι «πώς θα κρατήσει τις ισορροπίες χωρίς ρήξεις και χωρίς να φτάσει στα άκρα», ξεκαθαρίζοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση κινείται με γνώμονα «τα εθνικά συμφέροντα της χώρας».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην άρνηση του ΠΑΣΟΚ να συμμετάσχει στη διακομματική επιτροπή για τον πρωτογενή τομέα.
«Μου έκανε πραγματικά εντύπωση η άρνηση του ΠΑΣΟΚ να συμμετάσχει σε μια διακομματική επιτροπή, όταν λέμε ότι ο πρωτογενής τομέας είναι ένα εθνικό θέμα που πρέπει να μας ενώνει», ανέφερε, προσθέτοντας ότι απαιτείται συνεννόηση και ουσιαστικές προτάσεις. Κατά την ίδια, η στάση αυτή δείχνει είτε απροθυμία ανάληψης ευθύνης είτε φόβο κατάθεσης συγκεκριμένων θέσεων, υπογραμμίζοντας πως «δεν προχωράμε έτσι, με τέτοιες τακτικές».
Κλείνοντας, η εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ τόνισε ότι σε μια περίοδο έντονης γεωπολιτικής αβεβαιότητας, η κυβέρνηση θα συνεχίσει να επενδύει στη σταθερότητα, τη θεσμική λειτουργία και τη συνέπεια λόγων και έργων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
